אצילי: רוצה כבר לסיים את הסאגה, מקומי על המגרש

אצילי. קשה לראות את החברים
אצילי. קשה לראות את החברים | צילום: עוזי גל

קשר בית"ר שב לשחק: "התרגשתי, חבל שלא עזרתי לשנות את התוצאה"

(גודל טקסט)

לאחר שישה מחזורים בפלייאוף העליון, מכבי חיפה סוף סוף השיגה ניצחון בכורה, 0:1 על בית"ר ירושלים שהעלה אותה למקום הרביעי בטבלה, שיבטיח לה מקום במוקדמות הליגה האירופית. עם זאת, האירוע המשמעותי של הערב היתה חזרתו של עומר אצילי למגרש, לראשונה מאז ה-27 פברואר.

 

"מאוד התרגשתי לחזור. היה לי כיף וחבל שלא הצלחתי לעזור לשנות את התוצאה", אמר בסיום עומר אצילי, שחזר לשחק לראשונה מאז 27 בפברואר. "בכל הזמן שהייתי בחוץ, היה לי קשה לראות את החברים. אני מעדיף להתעסק בכדורגל, אני לא צריך להתעסק כרגע בדברים אחרים".

 

 

"הייתי כבר רוצה לסיים את הסאגה, לשים אותה מאחוריי ולחזור לשחק, כי מקומי על המגרש", הבהיר אצילי, שהתייחס גם להפסד במשחק: "המסמר שרצינו לשים על המקום השלישי קצת נתקע, אבל אני מאמין שבשבוע הבא ננצח ונצליח במשימה הזאת".

 

דראפיץ'. "טוב לי שאף אחד לא מדבר איתי" (עוזי גל)

 

סלובודן דראפיץ': "כל הכבוד לחבר'ה, נתנו פייט בלתי רגיל ואני גאה בהם. אנחנו במקום שלישי בזכות ולא בחסד, הוכחנו את זה במחצית השנייה. לבוא לסמי עופר ולהציג כדורגל חיובי נגד קבוצה טובה. אני לא מאוכזב. אם נשחק בצורה כזאת עד הסוף אז אני מרוצה". אני לא מאוכזב מאיך ששיחקנו, או מאיך שהתייחסנו למשחק".

 

"לא קל להרים את החברה שיודעים שסיימנו את העונה. אצילי? אין ספק שהוא שחקן חיובי. הוא עבר תקופה לא קלה ואנחנו פה בשביל לעזור לו. הוא יתרום לקבוצה עד תום העונה. טביב? טוב לי שאף אחד לא מדבר איתי. בוא נסיים את העונה ויהיה בסדר".

 

רוני לוי. "הגול של אורביניאק שווה ניצחון" (ערן לוף)

 

"לא מכיר מאמן שאומר 'עוד ניצחון ואבדנו'" אמר רוני לוי על היכולת שהציגה קבוצתו, "זה לא הסגנון שלי, זה בטוח. היה לנו שבוע מאוד קשה, מאוד אינטנסיבי. יש לנו הרבה מה לשפר, יודעים את זה. אבל לפעמים צריך לנצח בכוח".

  

"השער של אוברניאק היה שווה ניצחון. השתפרנו מאוד בחלק ההגנתי. אני לא רוצה להתלונן אבל היו לנו המון אילוצים בנושא ההרכב. אירופה? במשחקים האחרונים הרמנו את הרמה שלנו וגם התוצאות היו טובות יותר. כדי להיות שם אנחנו צריכים להרים את רמת המשחק עוד יותר".

 

בתוך כך, המשטרה דיווחה כי עצרה במהלך המשחק שני אוהדי בית"ר ירושלים, האחד בגין השלכת כסא לעבר המגרש והשני בגין השלכת כוס לעבר שוטרים. השניים בשנות השלושים והארבעים הועברו לחקירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי