דראפיץ' מאמן חיפה ורוני לוי מנהל מקצועי?

דראפיץ'. בעונה הבאה יעמוד על הקווים בסמי עופר?
דראפיץ'. בעונה הבאה יעמוד על הקווים בסמי עופר? |

בכרמל חושבים על צוות מנצח לעונה הבאה. השניים שיתפו פעולה בעבר

(גודל טקסט)

התפתחות בגזרת הצוות המקצועי במכבי חיפה. לספורט1 נודע כי אם רוני לוי אכן יעבור לעמדת המנג'ר המקצועי, סלובודאן דראפיץ' הוא המועמד המוביל למשרת אימון הקבוצה.

 

מאמן בית"ר ירושלים ידוע כמקורב מאוד לרוני לוי ואף כיהן כעוזרו של לוי במכבי חיפה במשך חמש עונות וזכה עמו בשלוש אליפויות. ההתקדמות המקצועית של הסרבי בבירה לא נעלמה מעיניהם של קובעי המדיניות בכרמל ושל לוי עצמו. רק לפני מספר שבועות אמר רוני לוי: "מבחינתי דראפיץ' הוא מאמן העונה".

 

 

המאמן ממוצא סרבי מחזיק בחוזה בבית"ר רק עד תום העונה הנוכחית ועד כה לא קיבל פנייה מהבעלים אלי טביב להאריך את חוזהו. טביב נוהג לדחות לרגע האחרון את המו"מ מול מאמנים ובעונה שעברה גם עלה המו"מ עם גיא לוי על שרטון.

 

רוני לוי. יחזור לשתף פעולה עם דראפיץ'? (דני מרון)

 

כרגע דראפיץ' אמנם מתרכז במאבקי הפלייאוף ובהבטחת הכרטיס לאירופה ההצלחה בירושלים אך גם הוא מאוכזב שעד כה טביב לא הביע נכונות בפניו שימשיך. וכאמור כעת יתכן שדראפיץ' יחמוק לטביב המשתהה ויעבור לאמן את מכבי חיפה תחת רוני לוי.

 

ובינתיים התראיין הבלם דקל קינן לאתר הרשמי לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין:  "במהלך הפגרה היו לנו אימונים מאוד אינטנסיביים. מבחינה פיזית אנחנו מוכנים ומצפים למשחק. אני מרגיש טוב מבחינה פיזית וגם מבחינת כושר משחק, אני מרגיש שאני נמצא בתקופה לא רעה. כמובן שאני חלק מקבוצה ואני נמדד על פי התוצאות של הקבוצה".

על היריבה אמר קינן: "אנחנו מכירים טוב מאוד את בני סכנין, שיחקנו נגדה פעמיים העונה. מדובר בקבוצה יציבה מאוד, מאוד מגוונת במיוחד בחלק ההתקפי. התכוננו טוב למשחק וליריבה, במשחק בית שלנו נרצה לבוא ולשלוט במשחק ונעשה הכל על מנת לנצח". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי