לוגאנו הציעה רשמית לרכוש את אופיר מזרחי

ליגיונר חדש? מזרחי
ליגיונר חדש? מזרחי |

השווייצרים מוכנים לשלם לקריית שמונה 250 אלף יורו בתמורה לקשר/חלוץ הצעיר

(גודל טקסט)

לוגאנו מהליגה הבכירה בשווייץ פתחה במשא ומתן על העברת אופיר מזרחי, כך נודע לראשונה לספורט1. המועדון משווייץ הציע להפועל קרית שמונה 250 יורו עבור הקשר/חלוץ, לו הוצע שכר של 120 אלף יורו לעונה.

אופיר מזרחי מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה של איזי שרצקי, כאשר אין לו סעיף יציאה למועדון אחר. המשמעות: מי שיקבע את עלותו, או בכלל אם ישוחרר, הוא רק הבעלים של הפועל קרית שמונה.

סוכנו של אופיר מזרחי, אדם קידן, מסר בתגובה: "אופיר מזרחי בוחן הצעה שקיבל מלוגאנו השוויצרית. כל החלטה תתקבל בשיתוף פעולה עם הבעלים איזי שרצקי".

מעבר ללוגאנו, גם מכבי חיפה הביעה עניין בשחקן. אם אכן יעבור לליגה השוויצרית, מזרחי לא יהיה הראשון שמשחק בליגה זו, שכן שלום ואבי תקוה, משה אוחיון, מואנס דאבור, אבי ריקן, ניסו קפילוטו ולוטם זינו כבר ייצגו את ישראל בשווייץ.

מזרחי כבש בעונה החולפת 12 שערים בכל המסגרות במדי קריית שמונה. החלוץ גדל בבית הספר לכדורגל בנשר ועבר גם במחלקות הצעירות של הפועל חיפה.

לוגאנו סיימה את העונה החולפת במקום החמישי. את הקבוצה אימן אשתקד זדנק זמאן הצ'כי הוותיק בן ה-69 אך הוא עזב ולעת עתה לא מונה לו מחליף. בסגל שלה לא מעט שחקנים צעירים כשהבולט שבהם הוא החלוץ אנסטאסיוס דוניס היווני שמושאל מיובנטוס.


ישחרר את מזרחי? שרצקי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי