רוקביציה סיכם את מעברו למכבי חיפה בקיץ

רוקביציה
רוקביציה |

החלוץ סגר בעל פה בכרמל, הירוקים ישלמו 450 אלף יורו. בבית"ר מכחישים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ניקיטה רוקביציה, חלוצה של בית"ר ירושלים, סיכם בעל פה על הצטרפותו למכבי חיפה. החלוץ האוקראיני-אוסטרלי מחזיק בסעיף יציאה של 400 אלף יורו, סכום אותו מכבי חיפה תשלם לאלי טביב עבור שחרור השחקן. 

עדיין לא סוכמו כמה שנים יכלול החוזה בין הצדדים, כאשר במכבי חיפה עדיין מחכים לסיום העונה כדי לראות שרוקביציה מסיים בריא ולא פצוע. לשחקן יש במקביל הצעה מסין, אבל אשתו תושבת הקריות מעדיפה להישאר בארץ. אם יישאר בריא, הוא צפוי להיות חלוץ חיפה.

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "לא היה ולא נברא. ניקיטה מרוצה בבית"ר, זה ידוע וברור לכולם שהשחקן נפגש עם טביב לפני כחודש והביע את רצונו והסכמתו להמשיך במועדון. מי שמפרסם דבר כזה בעיתוי הזה רצונו ליצור דם רע בין שני המועדונים".

חסוס רואדה לא רוצה להישאר בבית"ר ולטביב יש אופציה עליו. הבלם לא שמע מבעלי בית"ר ירושלים ומעוניין לבחון אופציות בספרד לאחר העונה הטובה שחווה במדי בית"ר ירושלים.

לטביב יש אופציה לשנתיים נוספות על איתי שכטר, כאשר החלוץ לא יהיה מוכן לוותר על משכורתו בעונה הבאה ואף צפוי לבקש חוזה ליותר משנתיים. רק אם הדברים יבשילו לכדי סיכום, הוא יישאר בבית"ר.

עומר אצילי נכלל בסגל למשחק החוץ מול מכבי חיפה ובשבועות הקרובים תתחיל הבוררות בעניינו, כאשר הצדדים לא מגיעים לעמק השווה ורק בהליך שכזה העניין צפוי להיפתר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי