"לדן טוב בבית"ר, אבל יש לו הצעה אחרת לשלוש עונות"

אלונה ברקת עם דן איינבינדר
אלונה ברקת עם דן איינבינדר | צילום: דני מרון

נמני סוכנו של איינבינדר ניסה להרגיע: "לא פסימי לגבי הישארות שלו". על רואדה: "המגעים בעניינו יזוזו ב-10 במאי"

(גודל טקסט)
דן איינבינדר באמת נהנה בבית"ר ירושלים ורוצה להמשיך אבל גם דואג לעתידו הכלכלי", כך אמר אבי נמני סוכנו של הקשר ל-101FM, "יש לו הצעה לשלוש עונות מקבוצה אחרת ועוד שלוש קבוצות פרט לבית"ר רוצות בשירותיו, כך שישנם שיקולים רבים"

נמני התייחס גם למשא המתן בינו לבין הבעלים של בית"ר אלי טביב: "לא היתה התקררות בינינו. ישבנו אני, דן ואבא שלו עם טביב בשבוע שעבר והשבוע היו לבית"ר שלושה משחקים כך שלא נמצא זמן וקבענו להיפגש שוב אחרי יום העצמאות".
 


איינבינדר שגדל במחלקת הנוער בבית וגן כבר עזב פעם אחת את הצהובים שחורים לטובת עירוני קריית שמונה בקיץ 2012 תחת ברק בכר, שמעוניין לראות אותו חוזר אליו להפועל באר שבע, ומשם עבר למכבי תל אביב שהוזכרה אף כמתעניינת בקשר (השלישית: מכבי חיפה). בחלון ההעברות של ינואר 2016 חזר איינבינדר לבית"ר ובעונה וחצי הפך לאחד השחקנים המרכזיים בקבוצה. יש לו חמישה שערים ו-11 בישולים ב-71 הופעות.


רואדה. יש לו הרבה הצעות מאירופה. צילום: דני מרון


"אני לא פסימי לגבי ההישארות של דן בבית"ר", אמר נמני, "אבל צריך לתת לזה זמן. את ההחלטה יקבלו דן ואביו ונקווה שכל הדברים יסתדרו לשביעות רצון הצדדים".

נמני מייצג בנוסף את חסוס רואדה שעל פי דיווחים יש לו הצעה מאפואל ניקוסיה: "יש לחסוס הרבה הצעות מקבוצות באירופה, אבל הוא לא פוסל להישאר. הוא מאוד נהנה. הוא לא ממהר לקבל החלטה. אחרי ה-10 במאי דברים יזוזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי