קורהוט מצהיר: הפועל ב"ש שייכת לליגת האלופות

מיחאי קורהוט ודור מיכה
מיחאי קורהוט ודור מיכה | דני מרון

מגן האלופה סיכם עונה נהדרת בראיון בהונגריה: "הליגה הישראלית טובה מהליגה ההונגרית", "אנחנו רוצים לעשות עוד צעד אחד קדימה"

(גודל טקסט)
 האליפות השנייה ברציפות של הפועל באר שבע הגיעה עד להונגריה, שם חוגגים עם מגן האלופה מיחאי קורהוט, שמאז הגיע פתח כמעט בכל המשחקים בהם היה כשיר. בראיון לאחד האתרים המקומיים סיפר השחקן על העונה הנהדרת ועל החגיגות.

 

החיים בישראל: "אני ואשתי טיפוסים חברותיים והשתלבנו מוקדם מצפוי. קיבלו אותנו בצורה נהדרת, וגם מזג האוויר נהדר, למרות שאומרים בסביבות יולי-אוגוסט החום יהיה בלתי נסבל. עברית היא לא שפה קלה, אבל תשעים אחוז מהאנשים מדברים אנגלית. העיר והמדינה מאוד יפות, יש שפע של אטרקציות, אבל צריך להתרגל לסגנון הנהיגה של המקומיים פה. זה לא משהו רגיל".





 

המעמד בקבוצה: "מיד שהגעתי נתנו לי את הביטחון שאני צריך ותפסתי את המקום שלי. בהתחשב בתגובות של האוהדים אני מאוד מרוצה מרבת הביצועים שהפגנתי. מאז שהגעתי לישראל התבגרתי מבחינה נפשית, יש לי הרבה יותר ביטחון וגם התקדמתי מבחינה טקטית".

 

מה מיוחד באליפות הזו: "כבר זכיתי בשלוש אליפויות עם דברצן, אבל זו יותר מיוחדת כי אני בסביבה חדשה וגם בליגה יותר טובה. המשחק פה יותר מהיר וצריך להיות מרוכזים כל הזמן. היריבות פה נלחמות, למרות שיש פה כמה קבוצות חלשות".

 

האיכות של הפועל ב"ש: "יש לנו קבוצה עם הרבה שחקנים חכמים וטכניים. ניצחנו באמצע העונה עשרה משחקים רצופים וגם השגנו ניצחון חוץ על מכבי חיפה אחרי 20 שנה. זו קבוצה שמגיע לה אליפות".




קורהוט לצדו של בוזגלו. לא יכול לשכוח את הניצחון בסן סירו. צילום: אודי ציטיאט

 

האירוע הזכור: "הניצחון 0:2 על אינטר בסן סירו. זה ערב בלתי נשכח".

 

המטרה הבאה: "המטרה היא ליגת האלופות. הוכחנו שאנחנו מתאימים במשחקים שלנו בליגה האירופית. בעונה האחרונה הודחנו בפלייאוף על ידי סלטיק, הפעם אנחנו רוצים לעשות צעד אחד קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי