מסתמן: מכבי ת"א תמשיך באצטדיון בנתניה

שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים | 103

לספורט1 נודע שלאחרונה מקורבים למועדון בחנו אפשרות לעבור ל"מושבה" בפתח תקווה, אך הדבר לא צלח והצהובים ימשיכו בשרון בהתאם לחוזה. ג'ורדי על "פרויקט קרויף": "לא משקיע זמן כמו שהייתי רוצה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשוב היום לאימונים לקראת מחזור סיום העונה בליגת העל בשבת מול בית"ר ירושלים (20:30 באצטדיון בנתניה) ובקבוצה מנסים ככל שניתן שלא לאפשר לשחקנים להיכנס לשאננות. נכון שעל הנייר המשחק הוא לפרוטוקול בלבד עבורם, אך המאמן ליטו וידיגאל והצוות המקצועי מתכוונים לנצלו בתור הכנה אחרונה לגמר גביע המדינה בחמישי הבא מול בני יהודה.

הצהובים כמובן במקביל כבר עובדים גם על העונה הבאה, והבוקר רבים מאוהדי הקבוצה פנו למשרד הכרטיסים "לאן" ושאלו אם מכבי תל אביב ממשיכה רשמית בעונה הבאה באצטדיון בנתניה, לאחר שהבוקר קיבלו הודעת SMS ממשרד הכרטיסים ובה הם מתבקשים לשמור את המנוי מהעונה האחרונה כדי שיוכל לשמש גם בעונה הבאה, משמע שהם צפויים להישאר בנתניה.


גורמים במכבי תל אביב הבהירו כי "אין קשר בין הדברים" ולמעשה סירבו לאשר שאותו מסרון ממשרד הכרטיסים משמעותו אישור רשמי להמשך דרכם בנתניה, אך בנוסף הבהירו כי למועדון חוזה עם האצטדיון בשרון גם לעונה הבאה וכי בשלב זה עזיבה לא עומדת על הפרק.


שחקני מכבי ת"א על רקע היציע המערבי שהתרוקן מיד עם השריקה

למרות זאת, לספורט1 נודע כי במכבי תל אביב חוששים שאלפי מנויים ייבחרו שלא לחדש את המנוי בשל העובדה שהקבוצה תמשיך בנתניה, אצטדיון מרוחק מתל אביב שאוהדי הקבוצה התלוננו בעיקר על דרכי הגישה אליו. במועדון מספרים שהשחקנים מרגישים לעתים "מנותקים" מהאוהדים באצטדיון וכי לא מורגשת אווירה ביתית במשחקים רבים, אולם ניסיונות של מקורבים בשבועות האחרונים להגיע להסדר על מעבר לאצטדיון "המושבה" בפתח תקווה כשלו ונראה כי ירד כל ניסיון זה או אחר לעבור אצטדיון בעונה הבאה.

בנושא אחר, העיתון "אל פאיס" פרסם הבוקר (רביעי) כתבה נרחבת על הפרויקט "קרויף פוטבול". שבועיים לפני מותו, התקשר יוהאן קרויף לחברו רובן יונגקינד וביקש ממנו לפתח את הרעיון גם בסין. המוסד "קרויף פוטבול" הוקם כדי לעזור לקבוצות להנחיל את עקרונות הכדורגל האטרקטיבי ולטפח כישרונות. למעשה, הוא נועד להנחיל את פילוסופיית הכדורגל של קרויף בכל העולם.

"אני לא יכול להשקיע את הזמן שהייתי רוצה בגלל המחויבות למועדון שלי", אמר ג'ורדי קרויף. ,האמת היא שהפרויקט, שאבא שלי הגה חודשים לפני מותו, עדיין בחיתולים. נראה שהוא יתפוס תאוצה הודות לאנשים שמנהלים אותו כמו וים יונק". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי