אלקיים חתם לשנתיים במכבי פ"ת, פסר האריך את חוזהו

נאור פסר
נאור פסר | אתר רשמי

המגן, שעזב את קריית שמונה מצטרף למלאבסים. השחקן בן ה-31 ימשיך לעונה שישית ברציפות. בקבוצה מרוצים מהזימונים לנבחרת

(גודל טקסט)

המגן השמאלי והקפטן נאור פסר חתם הבוקר (שני) על חוזה לעונה נוספת במועדון, שתהיה העונה השישית שלו ברציפות במדי המלאבסים. פסר, אשר מוערך מאוד במלאבס וזכה לחיזורים גם מבני יהודה, ייאבק עם אורי מגבו על עמדת המגן השמאלי, כאשר מי שהחליט כאמור לעזוב, הוא חגי גולדנברג ועל קובי רפואה תהיה מוטלת המשימה למצוא מגן ימני מחליף לעודד אלקיים, שחתם גם הוא לשנתיים.

 

בפ"ת מחכים לתשובה מהבלם הברזילאי לוסיאנו קסטאן, שאמור לתת תשובה עד הערב אם יסכים להגיע למועדון. בפ"ת מודעים לדרישות הכספיות של הבלם בן ה-27 (150 אלף יורו לעונה) ומחכים להחלטתו, אם בכלל ירצה להגיע, כדי להגיש את הצעתם הכספית מנגד. בכל מקרה, העניין אמור להיחתך לכאן או לכאן עד מחר בבוקר. בפ"ת מעוניינים לצרף שני בלמים זרים, כאשר למרות זאת, כפי שפורסם כאן באתר, במועדון עדיין עוקבים אחרי ההתפתחויות בעניינו של הבלם טל בן חיים.


 

בנושא אחר, בפ"ת שמחו מאוד לראות את ארבעת שחקני הקבוצה מזומנים לנבחרת: "מדהים. זה כבוד גדול למכבי פ"ת. חוץ מדני עמוס, כל שלושת השחקנים האחרים הם שחקני בית של מכבי פ"ת וזו הגאווה. מאז גיא אסולין, בתקופה של דרור קשטן, לא זומן שחקן בגיל כזה לנבחרת".


הבעיה של פ"ת צפויה להיות בעניין העומס: פ"ת צפויה לערוך את משחקה הראשון באירופה (אם תעפיל) ב-29 ליוני, כאשר הקבוצה צפויה לחזור לאימונים בתחילת יוני (ככל הנראה ה6.6) ונכון לרגע זה, גם לידור כהן שעבר אמש ניתוח בשריר הירך האחורי וגם גיא מלמד (שנציגיו מחכים להתפתחויות ממכבי ת"א ומכבי חיפה), בספק רב. בפ"ת הגיבו לדברים כשאמרו: "גם שחקני הנבחרות הגדולות ידעו לשחק בעונה שעברה ביורו ולחזור ישר לאימונים". 




עודד אלקיים במעמד החתימה (מכבי פ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי