איאד אבו עביד סיכם את תנאיו בעירוני קריית שמונה

איאד אבו עביד
איאד אבו עביד | צילום: ערן לוף

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, שחקן מכבי חיפה אמור להיות הרכש הישראלי הראשון של סילבס. שרצקי יממש את האופציה על גוזלן ללא קשר לאופיר מזרחי, שיוצע לירוקים כחלק מהעסקה

(גודל טקסט)

 הבלם איאד אבו עביד סיכם את תנאיו בעירוני קריית שמונה וצפוי להיות הרכש השלישי של חיים סילבס, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1.

נציגיו של השחקן נפגשו עם הבעלים איזי שרצקי וסיכמו את כל תנאיו, כאשר בימים הקרובים ייערכו גם שיחות בין שרצקי לבין ראשי מכבי חיפה כדי לסכם על מתווה העסקה.

המתווה ככל הנראה יהיה דומה לזה של החלוץ שובל גוזלן, כאשר אבו עביד יושאל לעונה אחת ובתום העונה תעמוד בפני שרצקי האופציה לרכישה – בדיוק כפי שנעשה עם גוזלן, עליו האופציה מומשה.

בקריית שמונה יציעו למכבי חיפה כי במסגרת העסקה יעבור למכבי חיפה גם אופיר מזרחי, שהושאל העונה ללוגאנו מהליגה השווייצרית. בכל מקרה אישרו במועדון של שרצקי כי גם אם מכבי חיפה לא תרצה את מזרחי, קריית שמונה תרכוש את כרטיסו של גוזלן.


מזרחי. חוזר מהשאלה בשווייץ, יעבור לכרמל? (דני מרון)

התלבטות נוספת היא בנוגע לחלוץ מאוריסיו, שלטענת חלק מאנשי קריית שמונה לא היה מספיק מחויב בפלייאוף התחתון, אך הנטייה בשלב זה היא להשאירו. בכל מקרה השחקן יוזמן לשיחה אצל הצוות המקצועי לפני פתיחת האימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי