שבוע לאימונים: בית"ר ממתינה לבן חיים ולאלבז

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

בירושלים טרם קיבלו הבהרות מבלם מכבי תל אביב באשר לעתידו, גם בגזרת שלומי אזולאי הקשר טרם שמעו בבירה מקרויף. חלוץ הפועל כפר סבא מחזיק בהצעות מחו"ל

(גודל טקסט)
 בעוד שבוע בדיוק (7 ביוני) תפתח בית"ר ירושלים את אימוניה לקראת העונה הבאה, ובניית הסגל עדיין בעיצומה. נושא צירופם של מספר מועמדים נמצא בקיפאון מסוים מסיבות כאלו ואחרות. את משחקה הראשון בסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית צפויה בית"ר לקיים ב-29 ביוני.

לגבי הבלם טל בן חיים, בבירה מחכים להתבהרות התמונה במכבי תל אביב. בבית"ר ירושלים ידעו לספר כי בן חיים ישחק בקבוצה במידה שלא ימשיך במכבי תל אביב, אך יחד עם זאת, כך על פי רוב ההערכות, בן חיים (35) ימשיך לעונה שלישית בקריית שלום. אגב, הבלם צפוי לפספס את המשחק הראשון של מי מהקבוצות באירופה בסוף יוני, עקב העומס הקיים עליו כתוצאה גם שזומן לסגל הנבחרת לקראת המשחקים מול מולדובה (ידידות, 6 ביוני) ואלבניה (מוקדמות המונדיאל, 11 ביוני).

כזכור, הבלמים הברט סילבה סנטוס (26) מברזיל ויאקוב רז'ינצ'אק מפולין (30) קיבלו הצעות ובינתיים אין כל התקדמות במגעים עימם, בין היתר בשל ההמתנה לבן חיים. גם בגזרת שלומי אזולאי הקשר (27) מחכים בבית"ר לג'ורדי קרויף. ההולנדי, אם וכאשר יוחלט שימשיך, אמור לסגור את הנושא מול הבעלים אלי טביב. כזכור, אזולאי עצמו סגר את תנאיו בקבוצה בה עשה את הפריצה שלו בליגת העל.




אלבז. מחזיק בהצעות מאירופה ומתלבט (עדי אבישי)


בנוגע לחלוץ הפועל כפר סבא אלי אלבז (25), כרגע ההתלבטות של הקשר היא בין בית"ר לבין האופציות שיש לו בחו"ל. בתוך שבוע הנושא אמור להיסגר לכאן או לכן. כזכור, אלבז, שכבש העונה 10 שערי ליגה, מכיר היטב את המאמן שרון מימר מימיהם המשותפים בשרון בחצי העונה הראשונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי