ג'ורדי קרויף ישמש כמנג'ר על ולצדו יעבדו שני מאמנים

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

ישראלי וזר יאמנו תחת ההולנדי. גולדהאר ואנגלידיס הגיעו עימו להסכמה על המבנה המקצועי - ניהולי החדש של הצהובים. וידיגאל יקבל פיצוי כספי

(גודל טקסט)
גורמים בסביבת מכבי תל אביב טוענים כי הבעלים מיץ' גולדהאר ויד ימינו ג'ק אנגלידיס הגיעו בטורונטו, לאחר שתי פגישות שקיימו עם ג'ורדי קרויף, להסכמה על המבנה המקצועי – ניהולי החדש בקריית שלום. 


קרויף, שדרש להחליף את המאמן האנגולי – פורטוגלי ליטו וידיגאל, יהיה על פי הגורמים במועדון מנג'ר על בנוסח המתבצע בכדורגל האנגלי כשלצדו שני מאמנים בכירים שיובילו את רוב האימונים תחת הפיקוח של קרויף אשר יהיה על ספסל הקבוצה. 






מדובר במאמן אירופי מוכר ובמאמן ישראלי נוסף כאשר בנוסף לעמיר תורג'מן מאמן בית"ר תל אביב/רמלה, הוצע לקרויף להביא לקריית שלום את רוני לוי המאמן בקפריסין את קבוצת אנורתוזיס פמגוסטה ונכון לעכשיו לא הייתה אליו פנייה מקרויף. 


קרויף כבר המריא חזרה מטורונטו והוא אמור לשוב לתל אביב באמצע השבוע כדי לקיים פגישות בנושא שחקני הרכש החדשים עומר אצילי ואופיר דוידזאדה ובהמשך דרכם של הבלם טל בן חיים, יוסי בניון וברק יצחקי. 


קרויף וגולדהאר (עדי אבישי)
קרויף וגולדהאר (עדי אבישי)


הכוונה היא לסיים ברוח טובה את ההתקשרות עם ליטו וידיגאל ואנשי הצוות המקצועי שלצידו. מסתמן, כי ההודעה הרשמית של מכבי תל אביב תצא בקרוב במקביל להבנות הפרידה מהמאמן וידיגאל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

  

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי