נשיא ריו אבה החליט: וידיגאל יהיה המאמן הבא

ליטו וידיגאל
ליטו וידיגאל | עדי אבישי

סילבה קמפוס ממתין להודעת השחרור ממכבי תל אביב, בפורטוגל תוהים: "למה הישראלים מחכים"

(גודל טקסט)
ליטו וידיגאל הולך ומתרחק ממכבי תל אביב. כך זה נראה לפחות לפי הידיעות בתקשורת הפורטוגלית שקשרו אותו בימים האחרונים לשלוש קבוצות בפורטוגל – ויטוריה גימראייש, ריו אבה ודספורטיבו צ'אבש.

 

הבוקר (שישי) פורסם בפורטוגל, כי נשיא ריו אבה שסיימה שביעית את העונה האחרונה, סילבה קמפוס, בחר בוידיגאל כמאמן הבא ורוצה בו כיורשו של המאמן לואיס קסטרו. הנשיא החליט אישית על המאמן כמועמד שלו ומחכה שישתחרר ממכבי תל אביב, דבר שלפי הדיווחים בפורטוגל עומד לקרות בקרוב.


 

ריו אבה נותרה הקבוצה היחידה ללא מאמן כרגע בליגה הפורטוגלית ובהנהלת הקבוצה כבר יודעים שווידיגאל לא ימשיך בקבוצה הישראלית ולכן גם לא מתרכזים במועמדים אחרים לתפקיד. ז'ורז' סימאו, שאימן בעונה האחרונה את בראגה היה מועמד מוביל, אבל לא הגיע להסכם.

 

לפי הידיעה ראשי הקבוצה ניהלו מו"מ עם סוכנו של וידיגאל והכל כבר נסגר. מחכים רק (כפי שכותב העיתון) ל"עשן הלבן שייצא". וידיגאל היה מועמד לאמן את ריו אבה גם ב-2012, אבל מועמדותו נפלה ברגע האחרון.


מיץ' גולדהאר. למה הוא מחכה (עדי אבישי)
מיץ' גולדהאר. למה הוא מחכה (עדי אבישי)



בעיתון נכתב שווידיגאל לא התאקלם בכדורגל הישראלי, התקשה לתקשר עם השחקנים והעיתונאים והרגיש כמו דג מחוץ למים. גם בפורטוגל תוהים מדוע מכבי תל אביב מתעכבת בהודעה על שחרורו המאמן כשהעונה החדשה כבר בפתח.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי