בוזגלו נפרד משחקני ב"ש, אלו בספק למוקדמות האלופות

ברק בכר עם דור אלו ואורן ביטון
ברק בכר עם דור אלו ואורן ביטון | צילום: מאיר אבן חיים

הקשר הפצוע שוחח עם חבריו לקבוצה באמצעות הוואטסאפ והודיע על עזיבתו. המגן הפצוע ממשיך בהליך ההחלמה מהניתוח, בעוד עתידם של בן ביטון ואופיר דוידזאדה מעורפל. וגם: הדרישה של הובאן מהרומנים

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות לעונה הבאה והמגן דור אלו שמתאושש מניתוח בברכו, נמצא עדיין בתהליך שיקום. עד למועד חזרתו לפעילות מלאה עורך הרכש ממכבי פתח תקווה אימונים קלים בפיקוח אנשי הצוות הרפואי והוא בספק למשחק הראשון במסגרת מוקדמות ליגת האלופות בחודש הבא.

לנוכח ההתפתחויות, לא ניתן יהיה לוותר בשלב הנוכחי על שירותיו של בן ביטון שמכוון לליגה הבלגית ויוסבר לו שעד להודעה חדשה יהיה עליו לדחות את תוכניותיו. עם זאת, ראוי לציין כי מכירתו של ביטון בעיתוי הנוכחי משתלמת מבחינה כלכלית, מכיוון שבהיותו תחת חוזה בבירת הנגב תוכל קבוצתו לדרוש תמורתו פיצוי כספי המוערך במאות אלפי יורו.

ביטון שהוזכר בהקשר של גנט מקווה להצליח יותר מאופיר דוידזאדה, שבוחן את עתידו לאחר עונה מתסכלת שם ונתון בין הפטיש לבין הסדן: באר שבע דורשת מתוקף ההסכם שנחתם לפני העברתו בשנה שעברה, כחצי מיליון יורו במידה ויימכר לקבוצה אחרת בישראל, ואילו קבוצתו הבלגית תסכים להשאיל אותו עבור סכומי כסף לא מבוטלים. בשני המקרים מדובר בתוספת משמעותית שהופכת אותו לעסקה יקרה מבחינת הרוכש הפוטנציאלי וחזרתו של המגן השמאלי לטרנר כרוכה אף היא במכשול רציני בגלל תג המחיר הגבוה שהצמידו הבלגים לכף רגלו השמאלית.


דוידזאדה. נמצא בין הפטיש לסדן (אודי ציטיאט)

לרוע מזלו של דוידזאדה נמצאה לו חלופה הולמת בדמותו של מיחאי קורהוט. המגן ההונגרי לא רק נכנס לנעליו של קודמו בתפקיד אלא הרחיב אותן. "אופיר הוא בחור דיסקרטי ששומר את הקלפים צמוד לחזה, אצלו קשה לדעת מה בדיוק הסיפור. אילו שיתף אותנו אולי יכולנו לעזור לו להיחלץ מהפלונטר", אמר גורם בהפועל ב"ש.

מזלו של קורהוט שיחק לטובתו כשלא שותף לביזיון של חבריו בנבחרת הונגריה שהפסידו לפני שבוע לאנדורה במסגרת מוקדמות המונדיאל. בזמן שההונגרים נוצחו על-ידי הנמושה מאנדורה, נשלח קורהוט להתייעצות אצל אורתופד גרמני והכתם לא דבק בו. השבוע הוא כבר התחיל להתאמן עם באר שבע, וביום שלישי ימריא למחנה האימונים שתקיים האלופה בפולין. באותו יום תתקיים בעיר השוויצרית ניון הגרלת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות. מנכ"ל המועדון, אסי רחמים, יהיה נוכח בהגרלה.

ומספיחי פרשת בוזגלו החדשה. בתגובה לטענותיו של יעקב בוזגלו, ולפיהן "האלופה מתנערת, כביכול, מחובתה לעניינים הפורמאליים הקשורים לשיקומו של מאור, נמסר מהאגודה: "עד להחלמתו של מאור נעמיד לרשותו את הצוות הרפואי והפיזיולוגי שלנו". הוכחה נוספת לסיום הפרק הבאר שבעי של מאור התקבלה בהודעה שהעביר לחבריו האדומים בקבוצת הוואטסאפ, שבה הודה להם על השנים הנפלאות ונפרד מהם לשלום.


בוזגלו. עוד סימן לעזיבה (דני מרון)

בעניין אחר, פחות משבועיים לאחר שסיכם בקלוז' מהליגה הראשונה מרומניה, ממתין אובידיו הובאן להזדמנות המתאימה לבשר חגיגית על הקאמבק שלו לארץ הקרפטים: זה יקרה כאשר יוחלט איזה מספר יתנוסס על גב חולצתו בעונה הקרובה.

קשרה הרומני של הפועל באר שבע בשלוש השנים האחרונות סיכם לשנתיים בקלוז' והצטרף למחנה האימונים הטרום עונתי שקבוצתו החדשה מקיימת בעיר הנופש פוייאנה בראשוב. לפי הדיווח האחרון שמסר הובאן בשיחתו עם חבר מישראל הוא ציפה להמשיך ללבוש את החולצה מספר 12, אך התברר לו שהיא מוחזקת על-ידי שוער המילואים של קלוז' שלא מוכן לוותר עליה.

לא מדובר בקפריזה מצדו של השוער המחליף אלא בהתעקשות עקרונית הנובעת מכך שבקבוצות נוספות ברומניה נהוג להלביש את שוערי המילואים בחולצה מספר 12. בינתיים הציעו להובאן לאמץ את הספרה 8, ובימים הקרובים תוכרע הסוגיה באופן סופי.



הובאן. ישמור על ה-12? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי