סיבוק על סף סיכום במכבי פ"ת, ארבלדזה לקאניוק: "רוצה שתגיע"

תומאש סיבוק
תומאש סיבוק | צילום : GettyImages

הבלם הצ'כי הגיע להבנות עם המלאבסים והוא צפוי להרוויח כ-200 אלף יורו בעונה. הקשר שמבוקש ע"י אקס מכבי ת"א באוזבקיסטן ימריא לטשקנט ביום שני

(גודל טקסט)

לאחר סאגה ארוכה, תומאש סיבוק קרוב לסיכום לשנתיים בשורות מכבי פ"ת. הבלם, שנמצא בישראל החל מיום שלישי הגיע בשעות האחרונות להבנות עם המלאבסים על חוזה לשנתיים בו ירוויח כ-200 אלף יורו לעונה.

כפי שכבר פרסמנו, אחת הסוגיות שהכי היו חשובות לצ'כי בן ה-33 היו חינוך ילדיו ובית הספר בו ילמדו. סיבוק אמור להיות הזר הרביעי בקבוצה אחרי רומאריו פירס, רישאר סומה וז'והאן מרסיאל, כאשר בשעות האחרונות רצות טיוטות בין הצדדים לקראת חתימה רשמית.
 

לסיבוק יש רזומה מאוד מרשים יחסית לזר שנחת בישראל. 65 הופעות ושישה שערים בנבחרת צ'כיה וזה כולל הופעות ביורו 2008 וגם ביורו 2012. הבלם שיחק באודינזה מהסריה A, ורשם גם 158 הופעות בבשיקטאט הטורקית (ו-16 שערים) לפני שעבר לבורספור בה שיחק בשתי העונו האחרונות.


בעניין אחר, גידי קאניוק אמור להמריא כבר ביום שני לאוזבקיסטן על מנת לחתום בפחטקור טשקאנט, קבוצתו של שוטה ארבלדזה.


סיבוק. רכש מפואר

סיבוק. רכש מפואר


פ"ת תקבל 15 אחוז ממכירה עתידית,כאשר אם יחזור הקשר ארצה, למלאבסים תהיה אפשרות להשוות את השכר שתציע לו כל קבוצה בארץ ולקבל עדיפות. יש לציין, שתיתכן אופציה של השאלה כמו במקרה אופיר דוידזאדה למכבי תל אביב שתאפשר לו לעבור לקבוצה אחרת בישראל. ארבלדזה עצמו שוחח עם קאניוק ואמר לו: "אני מאוד מקווה שבסופו של דבר תשחק אצלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי