מתיחות בין דור פרץ למכבי ת"א, שדחתה עבורו הצעת ענק מב"ש

דור פרץ
דור פרץ | אודי ציטיאט

האלופה הציעה מיליון יורו ונענתה בשלילה. גם מכבי חיפה רוצה מאוד בשורותיו של הקשר, שחזר מהשאלה. הצדדים עלולים להיפגש בקיץ בוועדה למעמד השחקן

(גודל טקסט)

דור פרץ שב למכבי תל אביב מהשאלה בהפועל חיפה בתקווה שתחת המאמן ג'ורדי קרויף הוא יזכה לקבל את חולצת ההרכב בקישור. השחקן מוצף בימים האחרונים בהצעות מבני יהודה, הפועל חיפה, מ.ס.אשדוד ומועדונים נוספים אשר מבטיחים לו להפוך למנהיג הקבוצה. הצעות שבשלב זה לא זוכות למענה מהשחקן וממכבי תל אביב.

לאתר ספורט 1 נודע כי לפני מספר שבועות הציעה הפועל באר שבע למכבי תל אביב סכום של מיליון יורו עבור רכישתו של פרץ ונענתה בשלילה. מכבי תל אביב, שהעבירה לפני שנתיים את הקשר מהראן ראדי להפועל באר שבע ללא תמורה ואיבדה שתי אליפויות, אינה מתכוונת לטעות פעם נוספת ולחזק מתוך קריית שלום שחקן מכביסט שצמח בתוך המועדון.

על פי גורמים בסביבת השחקן מי שמבקשת לצרף את דור פרץ היא מכבי חיפה אשר בדקה את הנושא ונמצאת עם אצבע על הדופק עכשיו או לקראת סיום העונה. לפרץ חוזה לעונה נוספת שאחריה הוא יהיה שחקן חופשי שיכול לעבור למועדון בחו"ל ללא כל תמורה כספית ולמועדון ישראלי תמורת דמי השבחה על פי סכום שיקבע ע"י וועדה בהתאחדות לכדורגל בהתאם לחשיבותו במועדון והמשחקים בהם שותף.


פרץ. מערכת יחסים בעייתית (מכבי ת"א, רשמי)

למרות שהמאמן ג'ורדי קרויף שיבח לאחרונה את דור פרץ והבהיר כי יש לו DNA של מכבי תל אביב, מערכת היחסים בין הצדדים אינה ורודה ומלבבת כפי שמנסים גורמים שונים לצייר וקיים מתח בין הצדדים. "דור רוצה לשחק והוא מאמין ביכולות שלו בקישור. לא מדובר על חוזה כספי כזה או אחר", אמרו בסביבתו.

על פי גורמים שונים, פרץ ימתין להתפתחויות במעמדו עד לקראת סיום חלון ההעברות על פי היחס המקצועי כלפיו. פרץ שהוא מטבעו קשר מצטיין שיחק בשנים האחרונות בעמדות אחוריות כבלם ומגן ימני לנוכח הצפיפות בקישור היצירתי.

בקרבת המועדון איש לא יתפלא אם מאחורי הקלעים מתבשל מהלך מקצועי בו ימצא עצמו דור פרץ בהפועל באר שבע או מכבי חיפה. לנוכח המהלכים בו עזבו את מכבי תל אביב גל אלברמן וטל בן חיים מהלך של עסקה להעברת דור פרץ תמורת אלירן עטר הוא תרחיש שעשוי פתאום לפרוץ החוצה. מהלך שיתקבל אצל אוהדי שתי הקבוצות בהבנה בעיקר אצל הצהובים.


מה יוליד המהלך? פרץ במדי הפועל חיפה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי