אימון בכורה לבאטוקיו, עשוי להיכלל בסגל לרייקיאוויק

מכבי ת"א
מכבי ת"א | אודי ציטיאט

קשר הרכש של מכבי תל אביב ערך אימון בכורה והתראיין לאתר הרשמי של המועדון: "קיבלתי פניות רבות מאוהדים וזה שימח אותי. רוצה לשחק בליגה האירופית". דור פרץ, שלומי אזולאי ואבי ריקן בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שלישי) אימון בקריית שלום בו השתתף לראשונה הקשר הארגנטינאי-איטלקי כריסטיאן באטוקיו שחתם בקבוצה לשנתיים.


מכבי תל אביב אמורה לרשום בשעות הקרובות את באטוקיו באופ"א כדי שיוכל להשתתף במשחקים נגד קיי. אר רייקיאוויק במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 18:00, ספורט1) ובגומלין בשבוע הבא באיסלנד.




קשר הרכש עתיד להיכנס לרוטציה של ג'ורדי קרויף ויתפוס מקום בהרכב כשישתלב עם חבריו החדשים. במשחק נגד האיסלנדים הוא לא יפתח בהרכב ככל הנראה וייתכן שיעלה לבכורה מהספסל.


בראיון ראשון שהעניק לאתר הרשמי סיפר כריסטיאן באטוקיו: "אני שמח להיות כאן. הגעתי לקבוצה גדולה מאוד וזה אתגר עבורי. כולם סיפרו לי על העיר הנפלאה, הקבוצה טובה מאוד ואני מקווה לעזור. השתתפתי כבר בליגה האירופית עם אודינזה, אבל לא שיחקתי הרבה ואני רוצה לקחת חלק במפעל. מחכה לראות את האוהדים והאצטדיון, קיבלתי פניות רבים מהאוהדים וזה מאוד שימח אותי. אני קשר התקפי, תצטרכו לחכות ולראות אותי".






מי שלא התאמן וממשיך באימונים אישיים בצדי המגרש הוא דור מיכה שאמור להחמיץ את שני המשחקים נגד הקבוצה האיסלנדית. לצד שרן ייני ואייל גולסה יפתח קשר נוסף כשדור פרץ, אבי ריקן ושלומי אזולאי מתמודדים על מקום ב-11. גם בחוד מתלבט קרויף בין וידאר קיארטנסון לארון שוינפלד.



רק לאחר שמצבת השחקנים הישראלים והזרים תושלם יוכרע עתידם של המושאלים כשברשימה גם דור פרץ. בנוסף שון גולדברג, אליאל פרץ, שלומי אזולאי ומרסלו מחכים להחלטה על עתידם. 



מתחיל להשלים את הסגל, ג'ורדי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי