פשרה בעכו: המנודים יוכלו להתאמן בקבוצות אחרות ויקבלו את שכרם

מישאלוף. זקוקים לחיזוק
מישאלוף. זקוקים לחיזוק | צילום: דני מרון

יו"ר המועדון דודי רוזנפלד סיפר לרדיו 103FM:" הצעתי למשאלוף תפקיד בצוות המקצועי והוא דחה", הג'נרל מנג'ר הרומני: "כבר הכניס לא מעט כסף"

(גודל טקסט)
בהפועל עכו הגיעו הערב (שני) לפשרה בנוגע לשחקנים המנודים: מושיקו מישאלוף, גל אראל ודניאל בורחל. השלושה יוכלו להתאמן בכל קבוצה אחרת שיחפצו בה ובמקביל חוזיהם במועדון יכובו עד אשר ימצאו קבוצה שתקלוט אותם. 


יו"ר המועדון, דודי רוזנפלד, סיפר לתכנית הרדיו של 103FM: "אין שחקנים מנודים. דניאל בורחל, גל אראל ומשה משאלוף לא מתאימים מקצועית לעונה הבאה, ולכן הם מתאמנים בנפרד. למשאלוף יש הסכם מלפני ארבע שנים, הוא ימשיך לקבל את שכרו, אבל הוא לא מתאים מקצועית לנו. הצעתי לשחקן להמשיך בצוות המקצועי או בתפקיד אחר במועדון בשל כך שהוא שנים רבות איתנו, אבל הוא דחה את ההצעות. למה שחקנים שהיו סמל של המועדון ועזרו לו לעלות ליגה לא מוכנים לבוא לקראתו".



תרומת הג'נרל מנג'ר הרומני: "דניאל סטנצ'יו עושה המון דברים שלא התעסקנו בהם לפני, הוא תורם למועדון בתחום המקצועי וגם בתחום השיווקי. בחודש במועדון הוא הכניס לא מעט כסף". על תמיכת העירייה אמר: "הקבוצה היא לא קבוצה עירונית, אלא עמותה עצמאית שנתמכת ב-2.3 מיליון ש"ח מהעירייה".


מעורבותו של דודו דהאן במועדון: "הוא סוכן שחקנים שעזר לנו, לשמחתי, להביא שחקנים לקבוצה, אין לו מנדט לדבר עם שחקנים בשם המועדון. הוא לא קובע כלום במועדון כי הוא לא חלק מהפועל עכו. לסיום התייחס לשלומי דורה: "המאמן עובד בצורה יפה כמו שהוא יודע לעשות. שום שחקן לא מגיע למועדון ללא אישורו של דורה. גם ככה כל השחקנים נבחנים לפני שחותמים".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי