עורך דינו של מהראן לאלה: "המטרה שהוא ישחק העונה"

לאלה
לאלה | ערן לוף

חלוץ הפועל חיפה ונציגיו יגיעו היום לבית הדין וינסו להילחם נגד כתב האישום החמור. עו"ד יפה: "ההתאחדות עומדת על הרגליים האחוריות, אבל נעשה את המקסימום"

(גודל טקסט)

 הפועל חיפה אומנם נמצאת במחנה האימונים באוקראינה, אבל המחשבות של כל אנשי המועדון הן על הדיון הצפוי אחר הצהריים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל – שם ייערך דיון נוסף בעניינו של החלוץ מהראן לאלה.

לפני כשבוע ימים הגיש תובע ההתאחדות את כתב האישום כנגד השחקן בפרשת החומרים האסורים, כאשר בהתאחדות דורשים את העונש המקסימליבפרשה שכזו – משמע הרחקה מכל פעילות למשך ארבע שנים. תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף יטען גם הערב כי נעשתה כאן עבירה חמורה שדורשת עונש בהתאם.

מצדו של השחקן יטענו כי מדובר בחומרים שנלקחו עבור אימונים בחדר כושר וכי הדבר נעשה בתום לב, מה שעשוי להפחית את עונשו לשנתיים אם כלל ייענש. עורך דינו של השחקן, אייל יפה, אמר הבוקר: "המטרה שלי שהשחקן ישחק עוד העונה. ההתאחדות אומנם עומדת על הרגליים האחוריות, אבל נעשה את המקסימים מצדנו". הצדדים מעריכים כי ההחלטה לא תתקבל היום.


לאלה. ישחק כרגיל עוד העונה? (דני מרון)

כעת בהפועל חיפה מקווים כי השחקן לא יקבל עונש משמעותי, מה שיגרום ככל הנראה לפרישתו של לאלה מכדורגל. "לאלה הוא ספורטאי למופת ולא עשה כלום בזדון", אמרו במועדון.

בינתיים הקבוצה תמשיך את האימונים במחנה. הבעלים יואב כץ צפה אתמול בניצחון הקבוצה על מילואי שאחטאר דונייצק בתוצאה 0:3. בצוות המקצועי הביעו שביעות רצון גם מהתוצאה וגם מהעמידה של השחקנים, שחלק גדול מהדקות שיחקו בשיטת שלושת הבלמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי