בני סכנין תקיים את מחנה האימונים בעונה הבאה ביוון

אבו יונס
אבו יונס | עדי אבישי

שחקני המועדון העבירו ביקורת על הנסיעה לאתונה, אך במועדון מרוצים מהידוק הקשר מול אולימפיאקוס וצפויים להשתמש במתקני מועדון הפאר מפיראוס בקיץ הבא. פאיז סעדי חתם

(גודל טקסט)

ביקורת גדולה בבני סכנין על יציאת הקבוצה למשחק אימון מול אולימפיאקוס עד גיל 20 בתחילת שבוע, מיד לאחר חזרת הקבוצה ממחנה אימונים וימים ספורים לפני שתיפתח רשימת עונת 2017/8 במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה. 

רבים משחקני הקבוצה הפנו אצבע מאשימה להנהלת הקבוצה על כך שהקבוצה יצאה לטיול של יומיים באתונה, שם הובסה 4:0 על ידי צעירי המועדון מפיראוס, אולם ראשי המועדון מרובים מהידוק הקשר עם מועדון הפאר היווני. לנסיעה הצטרף גם היו"ר אבו יונס, שערך ארוחת ערב מיוחדת עם נציגי המועדון היווני ובין השאר הוחלט כי כבר בעונה הבאה תערוך בני סכנין את מחנה האימונים ביוון ואף תוכל להשתמש במתחם האימונים של אולימפיאקוס.

"המטרה של הנסיעה הייתה חברית וארגונית ולכן מה שקרה על כר הדשא פחות חשוב", אמרו במועדון על הנסיעה וביקורת השחקנים. עם זאת, בקרב הנהלת הקבוצה היו גם כאלה שלא אהבו את היכולת הדלה של חלק גדול מהשחקנים שצפויים להיות שחקני מפתח העונה. במועדון מבינים כי הקבוצה חייבת לפתוח טוב את העונה כבר ממשחקי גביע הטוטו ולכן המשחק בשבת מול מכבי חיפה הופך לחשוב במיוחד עבורם. "אם נחטוף עוד השפלה בשבת זה לא יעבור בשקט, אבל אם נדע להציג יכולת טובה אז הכול יישכח".

בכל הנוגע לקשר הרכש ישראל זגורי, הוא עדיין פצוע וטרם ברור אם יהיה כשיר לשבת. לעומתו השוער מחמוד קנדיל חוזר לכשירות מלאה ויפתח מול מכבי חיפה. בינתיים מי שחתם בקבוצה הוא פאיז סעדי בן ה-18 מהעיר נצרת, ששיחק בשנה שעברה בקבוצת הנוער של ויאריאל הספרדית. סעדי משחק בכנף ימין והוא חתם לשנתיים בסכנין עם אופציה לעוד שתי עונות לזכות המועדון.


זגורי בעונה שעברה במדי בית"ר. בספק למשחק פתיחת העונה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי