איסמעיל ריאן שוחרר ללא תמורה ממכבי חיפה

איסמעיל ריאן
איסמעיל ריאן | צילום: ערן לוף

המועדון יזכה ל-50 אחוז ממכירה עתידית של הקשר. קגלמאכר פתח לראשונה לצדו של דוס סנטוס: "המשכנו עם מה שעבד טוב". רועי מרדכי, מלך שערי קבוצת נערים א' בשלוש השנים האחרונות, יוצא להתרשמות בוולבס האנגלית

(גודל טקסט)

הקשר איסמעיל ריאן שוחרר הבוקר (רביעי) ללא תמורה ממכבי חיפה. הצדדים חתמו על הסכם פשרה לפיו המועדון החיפאי ישחרר את השחקן לכל קבוצה ללא תמורה, ואילו יזכה ב-50 אחוזים ממכירתו העתידית. כזכור, לפני שבועיים הגיש השחקן בוררות כנגד מכבי חיפה והצדדים היו אמורים להציג סיכומים לבורר, אך גם מכבי חיפה וגם השחקן החליטו להימנע מבוררות ולהגיע לפשרה. כפי שפורסם בספורט1, ריאן מבוקש בבני סכנין שתאיץ את המשא ומתן מולו, אך בסביבתו של השחקן סיפרו כי גם האופציה יציאה לחו"ל עומדת על הפרק.

רועי מרדכי (16), שחקן קבוצת נערים א', שסיים כמלך שערי הירוקים בשלוש השנים האחרונות עם ממוצע של 40 שערים בעונה, הוזמן בתאריכים 6/8 – 30/7 להתרשמות בקבוצת הנוער של וולבס מהצ'מפיונשיפ האנגלית. במהלך ההתרשמות ייקח מרדכי חלק פעיל באימוני הקבוצה וישתתף בשני משחקי אימון.

הקבוצה אומנם ניצחה אתמול במשחק אימון את הפועל ראשון לציון 0:3, אבל במועדון מודעים לעובדה כי ישנה עוד עבודה רבה לצוות המקצועי. למרות הניצחון הגבוה גם אתמול בדקות רבות של המשחק היה נראה כי חסר לקבוצה עושה משחק. למרות זאת, במכבי חיפה מעדיפים לא למהר בהחלטה ולמצוא את השחקן המתאים ביותר. "זה נכון שזה שחקן שמאוד חסר לנו. טרויסי היה הכי מתאים לנו וזה לא הסתדר, אבל אסור לנו למהר וליפול", אמרו בקבוצה. במועדון סיפרו כי ישנם מספר מועמדים ובקרוב תתקבל ההחלטה עם מי מהשחקנים ייכנסו למשא ומתן רשמי.

רועי מרדכי. הכישרון יוצא לאנגליה (האתר הרשמי של מכבי חיפה, ג'ו הירש)
רועי מרדכי. הכישרון יוצא לאנגליה (האתר הרשמי של מכבי חיפה, ג'ו הירש)

מי שבינתיים ממלא את תפקיד עושה המשחק הוא רועי קהת. למרות שהשחקן זוכה למחמאות מהצוות המקצועי, בחיפה מבינים כי אם הקבוצה רוצה להתחרות מול מכבי תל אביב והפועל באר שבע, עליהם להביא לעמדה שחקן זר ברמה גבוהה.

גארי קגלמאכר קיבל אתמול לראשונה מקום בהרכב לצדו של אליסון דוס סנטוס, ושחקן בקבוצה אמר עליו: "הוא היה אתמול במצב רוח שונה ממחנה האימונים". כזכור, בחיפה הודיעו אתמול כי הם יורדים מהרצון לצרף את הבלם אדי גוטליב, ואחת הסיבות לכך היא העובדה שהאורגוואי נפגע מהמהלך ואף הביע רצון לשוחח עם המאמן גיא לוזון. "המטרה להביא את גוטליב לא הייתה אמורה לפגוע בגארי, אבל זה קרה וחשבנו לנכון להמשיך עם מה שעבד טוב, במיוחד לאור ההשקעה הכלכלית הגדולה בעסקת גוטליב", אמר הבוקר גורם במכבי חיפה.

רועי קהת. מקבל מחמאות מהצוות המצקועי (ערן לוף)
רועי קהת. מקבל מחמאות מהצוות המצקועי (ערן לוף)

גם בקרב האוהדים נרשמה שביעות רצון מהמהלך לרדת מגוטליב, וזאת מכיוון שקגלמאכר הפך בעונה האחרונה לאחד השחקנים האהודים על הקהל החיפאי. עוד ציינו במועדון הירוק כי גם העובדה שגוטליב לא הסכים להתפשר בשכרו גרמה להם לרדת מהשחקן. "ציפינו ממנו שייראה יותר נכונות להצטרף אלינו" אמרו במועדון.

עולה הרושם כי כל עוד לא יגיע זר שישי, מרכז ההגנה של הקבוצה יכלול את צמד הבלמים הזרים. מי שלא שיחקו אתמול במשחק האימון הם עומר דמארי וניקיטה רוקאביצה שחלו בוירוס ואלירן עטר שנעדר בגלל מות סבתו.

גארי קגלמאכר. מצב הרוח מתחיל להשתפר (ערן לוף)
גארי קגלמאכר. מצב הרוח מתחיל להשתפר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי