ראשי מכבי חיפה ייפגשו עם אנשי מכבי ת"א בנוגע לאלירן עטר

אלירן עטר וגל אלברמן
אלירן עטר וגל אלברמן | ערן לוף

בימים הקרובים צפויות התפתחויות, בכרמל מאמינים: "בוזגלו ישחק אצלנו". קגלמאכר צפוי לבקש לעזוב אם לא ישחק מול ק"ש. סלליך החל להתאמן עם הקבוצה. איולפסון: "יש לנו ציפיות גדולות מהעונה החדשה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תארח את עירוני קריית שמונה בשבת הקרובה למשחק במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו, אבל הסערות במועדון מסרבות לשקוע. לסאגות סביב אלירן עטר ומאור בוזגלו הצטרפה השבוע גם פרשת גארי קגלמאכר.

האורוגוואי היה שחקן השדה היחיד שלא שותף במשחק בשבת מול בני סכנין (1:4) ונראה ממורמר. במהלך השבוע אף התראיין בחו"ל וסיפר שלא מן הנמנע כי יבקש לעזוב וסוכנו כבר מחפש קבוצות בגרמניה ובבלגיה.

האוהדים הופתעו מההתנהלות של אחד השחקנים המוערכים בעונה שעברה שאף לא מעט פעמים לבש את סרט הקפטן. חלקם הביעו את הזעם ברשתות החברתיות: "ככה לא מתנהג קפטן. יש לו הרבה מה ללמוד מדקל קינן", נכתב. קגלמאכר יחכה למשחק בשבת ואם לא יקבל הזדמנות גם הפעם ככל הנראה יבקש מסוכנו להתחיל בתהליכי פרידה מהירוקים.

בתוך כך, הולמר איולפסון, שמתאמן עם 'קבוצת המנודים', התראיין באנגליה וסיפר על התקופה בישראל והעתיד: "ישראל עבורי זה אתגר חדש ומעניין לא רק על המגרש אלא גם ברמה האישית. זה מקום נפלא לחיות בו. ויש לנו ציפיות גדולות מהעונה החדשה".

הולמר איולפסון. ציפיות גדולות מהעונה הקרובה (דני מרון)

האיסלנדי סיפר על המפגש עם יוסי בניון: "יוסי כבר בן 37, אבל כבר שיחקתי נגדו פעמיים והוא פנטסטי. הוא יכול לרוץ ימים בלי הפסקה".

בנוסף בקבוצה ממתינים לחזרתם של אנשי מכבי ת"א מהמשחק ביוון בליגה האירופית כדי להיפגש ולסיים את הסאגה סביב אלירן עטר. בחיפה ממשיכים להתעקש כי השחקן לא יעבור לצהובים בסכום של פחות ממיליון יורו ולכן כל הצעה פחותה ממחיר זה כלל לא תעלה על השולחן. בינתיים, עטר סובל מווירוס ולא התאמן היום, אלא שמחר הוא צפוי לחזור לאימונים ולאחר מכן יוחל האם יהיה בסגל לשבת.

עטר ליד אלברמן. העניינים מתקדמים (ערן לוף)
עטר ליד אלברמן. העניינים מתקדמים (ערן לוף)

סאגה נוספת היא פרשת מאור בוזגלו כאשר גם כאן מתכוונים ראשי חיפה להיפגש עם אביו של השחקן מיד שיחזור מרוסיה שם הוא נמצא עם בנו אלמוג במשחק הליגה האירופית של בני יהודה מול זניט. "מאור רוצה לשחק במכבי חיפה ואנחנו מאמינים כי הוא יהיה כאן", הצהירו הירוקים. במועדון הביעו אתמול שביעות רצון מהגעתם של אוהדים רבים להשקת החולצות החדשות בגרנד קניון בעיר. "האוהדים ממשיכים להוכיח כי מעבר לכל השאלות המקצועיות לגבי שחקן זה או אחר הם אוהדים אמיתיים" אמרו הירוקים.

מאור בוזגלו. רוצה לחזור (ערן לוף)
מאור בוזגלו. רוצה לחזור (ערן לוף)
 

בתוך כך, הקבוצה נעתרה לבקשתו של הקשר סינטיאהו סלליך להתאמן עמה על מנת לשמור על כושר. הירוקים נענו לפנייה היות ומדובר בשחקן בית. כזכור, בקיץ האחרון הקשר סיים את חוזהו באלופת סלובניה מאריבור וכעת הוא עדיין מחפש קבוצה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי