ניר קלינגר דורש לעמת אותו באופן ישיר עם זיו אדלר

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה זועם על הרחקתו מהמשחק מול מכבי חיפה ("הוא רוצה להוכיח את חפותו"), במועדון טוענים: "אנשי מכבי ת"א אמרו שיביאו קשר אחורי זר וישאילו לנו את דור פרץ". שביעות רצון מההגנה ב-0:1 על ק"ש

(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל חיפה לאחר הניצחון אמש (ראשון) על עירוני קריית שמונה (0:1) שהיה הניצחון הרשמי הראשון של הקבוצה העונה. במועדון היו מרוצים לא רק מהניצחון אלא גם מהדרך ובעיקר בחלק ההגנתי ושיטת שלושת הבלמים שנראתה הרבה יותר יעילה מאשר המשחקים הקודמים.

למרות הרחקתו של רסמוס סויסטדט במשחק מול מכבי חיפה בחר המאמן ניר קלינגר להמשיך ולתרגל את השיטה והעלה את הבלם הצעיר אופק פישלר. בחלק ההתקפי מקווים בחיפה כי השער שכבש עדן בן בסט ייתן לו ביטחון לקראת הליגה. בנוסף בקבוצה מצפים כי חלוץ הרכש אלון תורג'מן, שכבר חזר להתאמן חלקית, יהיה כשיר למשחק הפתיחה של הליגה בשבת מול הפועל אשקלון.

בנוסף בחיפה מאמינים כי דור פרץ יגיע כביר בימים הקרובים. במועדון מספרים כי לאחרונה נערכו מספר שיחות עם נציגי סגנית האלופה שאמרו כי בקרוב יגיע קשר אחורי זר ואז פרץ יושאל לחיפה כפי שהיה בעונה שעברה.

בנושא אחר, המאמן ניר קלינגר יעמוד השבוע לדין בעקבות הרחקתו בדרבי לאחר שבדו"ח השופט צוין כי קלינגר אמר לצוות השיפוט: "חבורה של ליצנים". בחיפה סיפרו הבוקר כי המאמן שלח מכתב לאיגוד השופטים בו הוא מבקש לדעת מה הסיבה לפיה הורחק מהמשחק והמאמן אף מתכוון לבקש השבוע משופטי בית הדין להתעמת ישירות מול שופטי משחק הדרבי ובראשם זיו אדלר. "קלינגר רוצה להוכיח את חפותו".

זיו אדלר. קלינגר רוצה מילה מול מילה (ערן לוף)
זיו אדלר. קלינגר רוצה מילה מול מילה (ערן לוף)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי