לינדזי רוז צפו לחתום בבית"ר ירושלים, גם ארבייטמן יצטרף

אלי אוחנה ואלי טביב
אלי אוחנה ואלי טביב | דני מרון

בצל סאגת מימר, בלם לוריין צפוי לנחות והצטרף ללא תמורה למועדון מהבירה. גם החלוץ שהתאמן עם הקבוצה לאחרונה יחזק את ההתקפה

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מטבע הדברים עדיין מתעסקים בנושא התרת חוזהו של המאמן שרון מימר, כאשר הצדדים דנים בשלב זה על כל נושא הפיצויים. בתוך כך, בבירה כבר מתחילים לחשוב על היום שאחרי וגורם במועדון אמר במפתיע: "אף על פי שאלי טביב סגר עם גיא לוי, אלי אוחנה בודק מועמדותו של מאמן אחר במקביל".

בכל מקרה, המאמן החדש אמור לקבל חיזוק לקבוצה כבר בקרוב, בניגוד למימר שדיבר רבות על חיזוק לחוליית ההגנה רבות, אך לא קיבל כזה. הבלם הצרפתי לינדזי רוז (25), אחריו חיזרה בית"ר במשך קיץ שלם כמעט, צפוי לחתום והוא ינחת ולנחות בישראל בקרוב. כזכור, גם בעיצומם של הדיווחים על כך שלא יגיע לקבוצה הביע הבלם את רצונו לשחק בבית"ר במסגרת הדברים שאמר לספורט1 לפני פחות מחודש. עכשיו, אחרי שנמצא הפתרון מול קבוצתו לוריין שוויתרה על השחקן ללא תמורה, בית"ר תקבל את הבלם הזר שחיפשה במקומו של חסוס רואדה.

בנוסף, החלוץ שלומי ארבייטמן, שמתאמן עם הקבוצה בשבוע האחרון, גם צפוי לחתום והוא יסגור מעגל בקבוצתו הראשונה בליגת העל אליה ישוב כשחקן חופשי.

בינתיים, מימר העביר את האימון הקבוצה הבוקר בסיטואציה די אבסורדית כשכולם כבר מבינים שהוא לא ימשיך. גם השחקנים מודים על הסיטואציה המוזרה ובמועדון יודעים שעם כל הכבוד לרצון להתרכז במשחק הליגה מול מכבי תל אביב בראשון, קשה לשים בצד את הסיטואציה ההזויה שאליה נקלעה הקבוצה כשמאמן לא רצוי, שכולם יודעים שעוזב, מעביר את האימון ארבעה ימים לפני פתיחת הליגה.


ארבייטמן, ישוב הביתה (דני מרון)

סייע בהכנת הידיעה: אשר גולדברג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי