יעקב בוזגלו נפגש שוב עם ראשי מכבי חיפה: "עובדים על החוזה"

בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הירוקים רוצים לסגור את העברתו של מאור כבר בימים הקרובים: "כמעט הכל סגור, אנחנו כבר עובדים על טיוטת חוזה". דיווח בבלגיה: חלוץ לוקרן טום דה סוטר מועמד למכבי חיפה. צפו בביצועיו

(גודל טקסט)

ההכרזה הרשמית על החתמתו של מאור בוזגלו הולכת ומתקרבת? אתמול (שלישי) נפגשו אביו של השחקן עם ראשי מכבי חיפה וביניהם עורך הדין של הקבוצה אודי שוכטוביץ כדי לסגור את הפרטים האחרונים בחוזה.

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, השחקן החליט כבר לפני מספר שבועות לשחק במכבי חיפה ובמועדון רוצים להכריז על הגעתו בקרוב. בוזגלו עצמו סיפר כי הוא אופטימי מקצב ההחלמה שלו ולא מן הנמנע כי כבר בחודש אוקטובר יחזור למגרשים. גם בחיפה עוקבים אחר קצב ההחלמה ורוצים שהשחקן יתחיל מהר ככל שניתן להתאמן במועדון. "מדובר בפרטים אחרונים, הכל סגור. אנחנו עוברים על טיוטת חוזה וזה בכיוון הנכון", אישרו במועדון.

בתוך כך, לפי דיווחים בבלגיה חלוץ לוקרן טום דה סוטר מועמד להצטרף לירוקים. השחקן בן ה-32, שכבש בעונה האחרונה עשרה שערים, יסיים בקיץ הבא את חוזהו בקבוצה הבלגית ועל כן סכום השחרור לא צפוי להיות גבוה במיוחד.

במקביל בקבוצה ממשיכים לעסוק בהעברתו של החלוץ אלירן עטר למכבי תל אביב. לאחר מספר ימים של נתק חודשו אתמול השיחות אך טרם הושג הפתרון בעסקה. הצהובים אומנם הגדילו את ההצעה הכספית ואף היו דיבורים על הכללתו של הקשר שלומי אזולאי במסגרת העסקה אך בשלב זה סיפרו בחיפה כי מבחינתם ישנו עדיין פער כספי בין הצדדים וזאת ללא קשר לאזולאי. ראוי לציין כי בשלב זה אף אחד מהגורמים בחיפה לא דיבר עם אזולאי והציע לו להצטרף בקבוצה.

יעקב ומאור בוזגלו. לקראת חתימה (אודי ציטיאט)
יעקב ומאור בוזגלו. לקראת חתימה (אודי ציטיאט)

בכל מקרה השיחות צפויות להימשך כבר היום כאשר שני המועדונים מביעים רצון במעבר. "גולדהאר צריך להגדיל עוד את ההצעה הכספית והעסקה תיסגר בחמש דקות. כל עוד זה לא יקרה, לא נחתום על כלום", אמרו הבוקר אצל הירוקים.

בינתיים הקבוצה תמשיך בהכנותיה לקראת המשחק הראשון בליגה מול בני יהודה. בימים הקרובים צפוי המאמן גיא לוזון להודיע מי מהשחקנים יושאל ולא יישאר בסגל לעונה הקרובה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי