דיווח בבולגריה: לבסקי סופיה קרובה לצירופו של איולפסון

איולפסון
איולפסון | דני מרון

הבלם האיסלנדי צפוי לעבור בקרוב לקבוצה חדשה, הירוקים מרוצים מסלליך: "יעזור לנו עד שבוזגלו יחזור מהפציעה". דמארי: "אני יכול להבקיע הרבה שערים בליגה", עטר לא יהיה בסגל מול בני יהודה (שני, 20:30, ספורט1)

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח מחר (שני, 20:30, ספורט1) באופן רשמי את עונת 2017/18 כשתתארח אצל בני יהודה במשחק שינעל את מחזור הפתיחה. למרות זאת, במועדון עוסקים בהמשך בניית הסגל.

בגזרת העוזבים, בבולגריה מדווחים שהולמר איולפסון קרוב להצטרף ללבסקי סופיה וצפוי לחתום שם בימים הקרובים. הירוקים לא העבירו את הבלם האיסלנדי בבקרה ומקווים להשלים את מכירתו.

כפי שנכתב אתמול בספורט1, בימים הקרובים יצרפו הירוקים את סינטיהו סלליך. הקשר, ששיחק בעבר בקבוצה, סיים בקיץ האחרון את חוזהו במאריבור הסלובנית וחיפש אתגר חדש באירופה, אך בינתיים התאמן בשורות הקבוצה מהכרמל על פי הצעתו של הבעלים יעקב שחר, שמעריך מאוד את השחקן. אנשי הצוות המקצועי התרשמו מהיכולת שגילה השחקן ולאחר שיחה עמו הצליחו לשכנעו להגיע והחתימה צפויה כבר בימים הקרובים. "סלליך יעזור לנו עד חזרתו של בוזגלו", אמרו הבוקר בחיפה בשביעות רצון.

שחקן נוסף שצפוי להצטרף הוא החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס. האחרון צפוי להגיע לישראל ביממה הקרובה ולעבור בדיקות רפואיות. בקבוצה אישרו כי אכן השחקן הביע נכונות להצטרף לקבוצה, אך הסכומים שפורסמו בתקשורת היוונית נמוכים מהסכומים שסוכמו מול אתנסיאידיס עצמו.

בינתיים הקבוצה מתכוננת למשחק מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס ורק לאחר האימון ייקבע הסגל הסופי כאשר בשלב זה נראה כי גם אם עסקת אלירן עטר לא תיסגר היום, השחקן לא יהיה בסגל למשחק. כ-6,000 אוהדים ירוקים ילוו את הקבוצה, כל הכרטיסים ליציעי האורחת אזלו ולא תהיה במקום מכירת כרטיסים.

סינטיהו סלליך.
סינטיהו סלליך. "יעזור עד שבוזגלו יחזור" (מאריבור, האתר הרשמי)

בעניין אחר, עומר דמארי התראיין לאתר הרשמי: "עברתי בקיץ ניתוח בקע, כדי לבוא מוכן לעונה החדשה. בעונה שעברה באתי עם המון צפיות ולא הלך כל כך טוב, הייתי הרבה זמן פצוע. השנה יש ציפיות ממני ואני צריך לעשות את המקסימום בשביל להיות טוב ולהוכיח את עצמי".

"חשוב לי לחזר לשחק ולהראות את היכולת שלי מלפני שנתיים, חשוב לי גם לחזור לסגל של הנבחרת, זה מאוד חסר לי. אני בטוח בעצמי, אני מאמין ביכולות שלי. אני בטוח שאני יכול להבקיע הרבה שערים בליגה הזאת ואתם תראו השנה".

ההכנות למשחקים: "יש לי הרבה אמונות תפלות. אחת זה להיכנס ברגל ימין. השנייה אם אני כובש שער אז אני ממשיך עם אותם תחתונים".


"אם אני כובש שער אז אני ממשיך עם אותם תחתונים" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי