עסקת עטר עשויה להיסגר בשעות הקרובות: "מהלך שאין ממנו חזרה"

עטר
עטר | ערן לוף

לפי גורמים במכבי חיפה ומכבי תל אביב, הפערים הכספיים בין הצדדים נמוכים מאוד והמהלך עשוי לצאת לפועל בכל רגע. המכשול העיקרי: שלומי אזולאי. בנוסף, הירוקים מעוניינים במגן שון גולדברג

(גודל טקסט)

אז מתי תסתיים סאגת המעבר של אלירן עטר למכבי תל אביב? על פי הגורמים שפועלים להשלים את מהלך העברתו של החלוץ מירוק לצהוב, הנושא עשוי לצאת לפועל בכל שעה במהלך היממה הקרובה. "למעשה רק פרטים אחרונים נותרו כדי להשלים את המהלך, ובכל רגע עולה דבר נוסף בקרב החפירות הזה. זה מהלך שכבר אין ממנו חזרה וההמתנה מעצבנת ביותר", אמר גורם המעורב בעסקה.

בתמורה, דורשת מכבי חיפה מהצהובים את הקשר שלומי אזולאי, כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט 1, דבר המעכב את השלמת המהלך מול אלירן עטר. מכבי תל אביב דורשת מו"מ נפרד בנושא אזולאי, כשהירוקים סבורים שאין להפריד את המהלך והכסף שיועבר יהיה קשור אחד בשני.

אזולאי עצמו התאמן אתמול במכבי תל אביב וממתין למהלך בין הצדדים. במכבי חיפה קיימת מחויבות לאזולאי שכבר בעונה שעברה היה סגור בקבוצה, מהלך שמכבי תל אביב לא השלימה בסופו של מו"מ. עם אזולאי או בלעדיו, על פי גורמים בשתי הקבוצות הנושא הכספי מובן בגזרת אלירן עטר והפערים הכספיים לסגירה נמוכים מאוד.


גולדברג. ילבש ירוק? (מכבי תל אביב, רשמי)

מתברר שמחוץ לעסקה הנוכחית עולה שם נוסף שמאמן מכבי חיפה גיא לוזון מעוניין לצרף לסגל הקבוצה. מדובר במגן השמאלי של מכבי תל אביב שון גולדברג, לו חוזה עד סיום העונה בנוסף לאופציה של מכבי תל אביב לעונה נוספת.

גולדברג שמבוקש גם בבית"ר ירושלים לא מתכוון להמשיך בקריית שלום ועשוי במהלך מפתיע למלא את עמדת המגן השמאלי של הירוקים בה מתפקד עכשיו עומרי בן הרוש. " צריכים סבלנות, האגו בין שתי הקבוצות גבוה ולמעשה כלום לא בוער למהלך שבסופו של יום ייצא לפועל", אומרים בחיפה ובתל אביב. " אחרי רכישת מאור בוזגלו, ברור שאלירן עטר יהיה במכבי תל אביב, אין סרט אחר".


"ברור אלירן עטר יהיה במכבי ת"א, אין סרט אחר" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי