נעים: יש לנו עוד עבודה. אברהם: יצאנו פראיירים

פליקס נעים
פליקס נעים | עדי אבישי

מאמן בני סכנין נשמע זהיר אחרי ה-1:2 ולמרות שש הנקודות: "חייבים להתחזק בפגרה". מאמן רעננה הוסיף: "שוב שיחקנו פחות טוב במחצית השנייה"

(גודל טקסט)

"אני מאושר מזה שהשגנו כבר שני ניצחונות, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה", כך הודה בכנות פליקס נעים מאמן בני סכנין לאחר שקבוצתו ניצחה 1:2 בעכו את הפועל רעננה.  "הסגל שלנו עדיין חסר, בעיקר בקישור ובהתקפה".

על החלוץ הברזילאי לוקאס גאושו שעדיין לא עבר בבקרה: "היו ללוקאס בעיות בבית והוא הקרין את זה והביא את זה למגרש, פתרנו את זה ונעביר את אותו בבקרה. הוא יהיה בסדר".

על המשך הליגה: "אני מקווה שנביא עוד שחקנים בפגרה ואז זה גם ימריץ את השחקנים שנמצאים בסגל שלנו לתת יותר".

מבקיע שער הניצחון, עידן שמש: "שמח שהבקעתי את השער הזה וניצחנו. במחצית הראשונה לא היינו טובים ולא עמדנו נכון. במחצית השנייה עלינו אחרי הוראות שונות מהמאמן, ברור שחסרים לנו עוד שחקנים אבל לא צריך לתרץ, צריך להסתדר אם מה שיש.


שמש. "לכבוש כמה שיותר שערים" (ערן לוף)


על המטרות של הקבוצה ושלו
: "אני רוצה לכבוש כמה שיותר שערים העונה ולהביא את סכנין לפלייאוף העליון". 

המאמן המפסיד, דודו אברהם: "כבר משחק שני שרעננה פחות טובה במחצית השנייה. ועדיין אני חושב שהיינו יותר טובים מסכנין והפסדנו. לא תמיד הקבוצה הטובה מנצחת כך שיצאנו פראיירים".

על המערך עמו פתח את המשחק:  "נכון שבדקה ה-80 ובפיגור שיניתי מערך אבל מערך של שלושה בלמים הוא מערך התקפי. הבעיה היא שהמגנים צריך במערך כזה לצאת כל הזמן קדימה וזה לא קרא".


אברהם. "טעיתי בחילוף של אבוחצירה" (עדי אבישי)

על שמעון אבוחצירה: "הרגשתי שהוא לא חד אז הוצאתי אותו, בדיעבד עשיתי טעות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי