טוטוביצקי ינחת בסכנין, הנתון הנהדר של עידן שמש

עידן שמש
עידן שמש | ערן לוף

בסכנין החמיאו לחלוץ לאחר שכבש עוד שער מכריע, השחקן: "הניצחון הרבה יותר חשוב מהשער שלי". לוקאס גאושו יישאר בקבוצה, האוקראיני יגיע לישראל כדי לחתום

(גודל טקסט)

למרות קיץ הזוי, בבני סכנין ישנה שביעות רצון רבה לאחר הניצחון על הפועל רעננה 1:2. במועדון נרשמה שביעות רצון גדולה בעקבות השגת שני ניצחונוות בשני משחקים. למרות זאת, כמו במשחק מול עכו, גם הפעם פחות מרוצים בקבוצה מהיכולת במחצית הראשונה, ומקווים לראות שיפור לאחר פגרת הנבחרת. 

בסכנין החמיאו לא מעט בסיום המשחק לכובש השער השני עידן שמש. בעונה שעברה כבש שמש שלושה שערי ניצחון ושער שוויון (ובסך הכל שישה שערי ליגה), וכך גם הפעם. החלוץ סיפר: "אנחנו מרוצים מהניצחון שלנו והיה לנו חשוב לפתוח את העונה ברגל ימין. נמשיך לעבוד קשה בפגרה ונתחבר עוד יותר לקראת המשך הליגה. אני שמח להבקיע, אבל הניצחון הרבה יותר חשוב מהשער שלי". 

בנוסף לניצחון, בקבוצה מקווים שהמן מארון גנטוס יחלים מהפציעה ויהיה כשיר למחזור הבא אחרי פגרת הנבחרות. גם החלוץ הברזילאי לוקאס גאושו צפוי לחזור לסגל הקבוצה, ואף יעבור השבוע בבקרה התקציבית. השחקן ערך שיחה אישית עם הצוות המקצועי, שם ליבנו הצדדים את העניינים ומאמן הקבוצה פליקס נעים אישר כי השחקן יהיה חלק מסכנין בעונה הקרובה.

כמו כן, בסכנין מקווים להחתים את האוקראיני אנדריי טוטוביצקי. השחקן כבר סיכם את תנאיו בקבוצה, וכעת מחכים לשחרור של השחקן מקבוצתו שחטאר דונייצק.

אנדריי טוטוביצקי. יגיע לסכנין היישאר משחטאר (טוויטר)
אנדריי טוטוביצקי. יגיע לסכנין היישאר משחטאר (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי