סינטיהו סלליך חתם לשנתיים במכבי חיפה

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | מכבי חיפה, אתר רשמי

הקשר בן ה-26 חזר לירוקים אחרי שלוש שנים במאריבור: "כולם פה עשו הכל כדי שאשאר, שמח לחזור הביתה". 50 אלף יורו מפרידים בין מכבי חיפה למכבי ת"א בעסקת אלירן עטר. דגל הפריסה לא אושר

(גודל טקסט)
סינטיהו סלליך חתם היום (ראשון) לשנתיים במכבי חיפה. הקשר בן ה-26 חזר למועדון הירוק אחרי שלוש עונות במאריבור הסלובנית ויהיה השחקן ה-12 שמצטרף העונה לסגל של הקבוצה מהכרמל.


סלליך, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, רשם בבוגרת 12 הופעות, ביניהן שתיים בליגה האירופית. בעונת 2013/14 עבר השחקן אל מאריבור הסלובנית. בשלוש השנים האחרונות שותף ב-94 משחקים במדי האלופה הסלובנית וכבש 13 שערים.



השחקן אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "עם סיום החוזה במאריבור לא חשבתי לחזור לארץ לשחק, אלא רציתי להמשיך בחו"ל. מהרגע שביקשתי להתאמן במכבי חיפה לשמור על כושר, כולם עשו הכל כדי לגרום לי להישאר. אני שמח לחזור הביתה למכבי חיפה. כעת כולי נתון למען הצלחת הקבוצה".


בקבוצה מקווים לאגור את הנקודות הראשונות בעונת 2017/18 ובעיקר להציג יכולת גבוהה לעיני כ-30,000 אוהדים שיגיעו לסמי עופר לצפות במשחק מול האלופה הפועל באר שבע (21:00).


סינטיהו סלליך. חוזר הביתה (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
סינטיהו סלליך. חוזר הביתה (מכבי חיפה, האתר הרשמי)


המאמן גיא לוזון שוב לא תרגל את ההרכב ואף טרם פרסם את הסגל הסופי כאשר הבעיה הגדולה לקראת המשחק היא כשירותו של הברזילאי אליסון דוס סנטוס. הבלם חלה, לא ערך את האימון המסכם ורק במהלך היום יתברר אם הוא כשיר למשחק. אם דוס סנטוס לא ישחק, שי בן דוד עשוי לפתוח בהרכב.


עדיין קיימת אפשרות להמשיך במערך שלושת הבלמים ואז ניקיטה רוקאביציה ימשיך לשחק באגף. התלבטות נוספת הקיימת היא האם לפתוח עם גילי ורמוט. לוזון גם טרם החליט האם לכלול את חלוץ הרכש סטפנוס אתנסיאדיס בסגל. היווני ערך רק שלושה אימונים עם הקבוצה ורק בהמשך היום יתברר האם יהיה בסגל.


מי שלא התאמן אתמול ונראה כי לא יתאמן יותר בשורות הירוקים הוא החלוץ אלירן עטר. הסאגה הארוכה של הקיץ צפויה להגיע להכרעה בקרוב. על פי מקורבים לעסקה, 50 אלף יורו בלבד מפרידים בין שני המועדונים ובשלב זה אף אחד לא מוכן להתגמש. "זה כבר חצה את כל הגבולות. עטר גמור", אמרו בסביבתו של השחקן.



אלירן עטר.
אלירן עטר. "גמור" (ערן לוף)


בנושא אחר, מכבי חיפה הודיעה כי לא אושרה הכנסתו של דל הפריסה ליציעי סמי עופר. "לצערנו בישיבת המשטרה טרום משחק, לא אושר דגל הפריסה במתווה שהוחלט. אי לכך, לא יהיה דגל פריסה. אין אנו בהנהלה מרימים ידיים ונמשיך במאבק הצודק לפריסת דגלי ענק בסמי עופר כמו באצטדיונים אחרים", נמסר מהמועדון.


הרכב משוער: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס (שי בן דוד), דקל קינן, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב, גילי ורמוט (ניקיטה רוקאביציה), קאיו, אופיר מזרחי, מוחמד עוואד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי