בנתניה מאוכזבים: יש לנו בעיה מנטאלית, אנחנו פראיירים

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים | דני מרון

בקבוצה מעיר היהלומים מבינים שספיגת השער בתוספת הזמן הוא לקח: "זה ההבדל בין ליגת העל ללאומית". דודי תירם: "לא ניצחנו כי רצנו פחות". מור ו-ורגוץ' יחזרו לסגל מול רעננה

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר שהקבוצה ספגה שער שוויון בתוספת הזמן מהפועל עכו ב-2:2. "ברוכים הבאים לליגת העל", כך תיאר גורם במועדון את שער השוויון שספגה הקבוצה אמש (שבת) בדקה ה-90, מול עשרה שחקנים ופספסה הזדמנות לצבור ניצחון ראשון העונה בליגה.

"אנחנו כאלה פראיירים ונאיביים", אמר אחר השחקנים. "זה היה משחק שנראה נוח מדי, הנענו כדור ונראה שלא היה לנו משחק קל כזה מאז מחנה האימון. עשינו טעויות שבליגה הלאומית בשנה שעברה לא היינו משלמים עליהן וזה ההבדל", המשיך.

לאחר המחמאות שקיבלה הקבוצה, גם המאמן סלובודאן דראפיץ' הודה באיזושהי שאננות או ירידת מתח. גורם בקבוצה אמר: "במקום שנצא לפגרה עם חיוך ועם ארבע נקודות מתוך שש אפשריות, כשבמחזור הבא אנחנו פוגשים את רעננה ויכולים להיות עם שבע נקודות מתוך תשע, אנחנו יוצאים נאיביים".

לאחר פגרת הנבחרות קובי מור וברנקו ורגוץ' צפויים לחזור לסגל למשחק נגד רעננה. בקבוצה ממשיכים לחפש חיזוק לחוד ההתקפה, למרות ששחקנים בקבוצה דווקא חושבים אחרת. במועדון אמרו: "לא בטוח שכל כך קריטי עבורנו לצרף חלוץ. הבעיה של הקבוצה הזאת היא לא מקצועית, אלא מנטאלית".

דודי תירם.
דודי תירם. "תיקו בדקה ה-90 זה כמו הפסד (דני מרון)

הבלם, דודי תירם סיכם: "זה היה משחק שכולם ציפו שננצח. כמו שלא הכתרנו את עצמנו אחרי כל המחמאות שקיבלנו אחרי המשחק מול ב"ש, לא צריך להספיד אותנו אחרי עכו. רצינו לנצח את המשחק הזה בדיוק כמו את הקודם. זה שיצא תיקו בדקה ה-90, זה באמת חוסר ריכוז ונלמד מזה. אם סלובו אומר שהיינו קצת שחצנים, הוא יודע. הוא מכיר אותנו והוא מרגיש את השחקנים".

הסיבות לתיקו: "אני חושב שלא ניצחנו כי אולי רצנו טיפה פחות ומי שרץ יותר מרגישים אותו יותר. זה שקיבלנו מחמאות אחרי באר שבע זה נכון, אבל אנחנו שחקנים מקצוענים ולכל משחק יש את המשחק הבא. כל השבוע התרכזנו בהפועל עכו ואם היינו מנצחים 1:2 אף אחד לא היה מדבר. בכדורגל פעם אתה עושה תיקו בדקה ה-90 ופעם מפסיד. לחטוף תיקו בדקה ה-90 זה כמו הפסד כי אתה מרגיש שהמשחק שלך. כמו שראינו, שלטנו במשחק וניהלנו את הקצב. כדור ארוך אחד גרם לנו ללכת בתחושה מאכזבת. יש לנו שבועיים ללמוד מזה ולהכין את עצמנו למשחק הבא מול הפועל רעננה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי