הערכות בבאר שבע: מיגל ויטור ישוב בעוד מספר שבועות

טוני וואקמה
טוני וואקמה | ערן לוף

דאגה בבירת הנגב לאחר ה-3:1 למכבי חיפה, הפורטוגלי עשוי לשוב בשבועות הקרובים, שהר יחזור לעניינים אחרי הפגרה. אוחנה ירד עצבני לספסל. ומה יהיה עם איסק קואנקה? צפו בתקציר

(גודל טקסט)

דאגה בבירת הנגב. הליגה רק בחיתוליה, אבל כבר עכשיו ברור שלא לילד הזה פיללו בטרנר. 3:1 בסמי עופר מול מכבי חיפה והפועל באר שבע האלופה הגאה רק עם נקודה משש הראשונות. לראשונה מאז מונה לתפקיד המאמן לפני כשנתיים וחצי, ספגה הקבוצה של ברק בכר שלישייה במשחק ליגה.

בצוות המקצועי זיהו בעיה במשחק ההגנה הקבוצתי, שהחריפה בעקבות פציעתו של הבלם מיגל ויטור. חסרונו של מעוז ההגנה הפורטוגלי עלה לבאר שבע ביוקר במשחק ההדחה מליגת האלופות, ומסתבר שגם בליגת העל אין לו תחליף. התיאום הלקוי בין הבלמים המנוסים, שיר צדק ולואי טאהא, וקשיי ההתאקלמות של הבלם החדש, חאתם עבד אלחמיד, הופכים את החלק האחורי לעקב אכילס של הקבוצה. אלחמיד החליף את מיכאל אוחנה, כרפלקס מותנה לאחר הרחקתו של לואי טאהא. אוחנה ירד מכר הדשא בסערת רגשות, ונצפה על הספסל כשהוא מכסה את פניו בחולצתו.

"הבעיה היא במשחק ההגנה הקבוצתי, וזהו אחד הנושאים שנצטרך לשפר", הודה בכר בסיום המשחק. "נכון שהפסדנו 3:1, שזה משהו שלא ציפינו לו, אבל שיחקנו טוב. גם בעשרה שחקנים לא היינו רחוקים מלהשוות. זה יכול לקרות, ועדיין המטרות שלנו נשארו גבוהות".


מחכים לו, ויטור (דני מרון)

אז מתי חוזר הפורטוגלי? לפי ההערכות האופטימיות אפשר יהיה לדבר בעוד מספר שבועות על שילובו ההדרגתי של מיגל במשחקי הליגה, בתנאי שתהליך השיקום שלו יימשך כמתוכנן. בשורות מעודדות התקבלו גם מכיוונו של החלוץ בן שהר, שמחלים מפציעה בכתף וצפוי לשוב לאחר פגרת הנבחרת. בימים הקרובים ינסו שוב לפענח את חידת איסק קואנקה, ששוב לא נכלל בסגל. אם לא יחולו שינויים בלתי צפויים, אמור הרכש הספרדי להיות בסגל למשחק הליגה הבא מול אשקלון, בעוד כעשרה ימים.

בכר גרס שייתכן ולא נאמרה המילה האחרונה בנושא רכש כשאמר: "אני לא יכול להגיד שלא נתחזק, ואז פתאום יהיה מהלך בסוף. בעקרון זה הסגל שלנו אלא אם כן יצוץ משהו".

דן איינבינדר, כובש השער המצמק, ראה את שליש הכוס המלאה: "כולם נתנו את ה-100 אחוז, זה מה שניקח מפה. גם בעשרה שחקנים לא ויתרנו, היינו דומיננטיים, וזה מה שאנחנו רגילים לעשות".


איינבינדר, ידביק את הפער? (ערן לוף)

הפגרה בזמן: "התחלנו את העונה מוקדם ועברנו משחקים מאוד קשים באירופה. מי שצריך לנוח, ינוח, ומי שבנבחרת ייתן את המקסימום כדי לעשות את העבודה הכי טובה למענה, ויחזור בכושר לקבוצה. אנחנו חיוביים, ובטוחים בעצמנו. נתכונן למשחק הבא נגד אשקלון, ונחזור במהירות למסלול הניצחונות".

הפיגור במשחקים: "זוהי סיטואציה חדשה, אבל בשביל זה יש סגל מצוין ובעזרתו נדביק את הפער". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי