דוידוב: איזי שואף לפלייאוף עליון, רוצים לשמח אותו

בלקמן
בלקמן | צילום: מאור אלקסלסי

"בשנה שעברה נהנתי, רק התאקלמתי בליגת העל", "לוקח זמן להתחבר, נגיע לאן שאנחנו רוצים", "האסלביינק יהיה פקטור משמעותי". קשר קריית שמונה מעלה את רף הציפיות ב-103FM. האזינו

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה עברה מהפכה חלקית בקיץ. המאמן חייס סילבס הגיע ויחד עימו מספר לא מבוטל של שחקנים והציפיות הן לשוב לפלייאוף העליון. בינתיים בצפון אגרו נקודה משש, אבל התקוות לא צנחו. הקשר עידו דוידוב התייחס להפסד למכבי ת"א במחזור השני ולהמשך העונה בתוכנית הספורט ב-103FM: "בכדורגל לפעמם דברים הולכים בצורה קשה ודווקא פתחנו פחות טוב. במחצית השנייה הצגנו כדורגל איכותי והגענו למצבים, מכבי תל אביב הגיעו לשני מצבים ולא ליותר מזה. קיבלנו גולים מטעויות שלנו ונצטרך לעבוד על זה".

המטרה להגיע לפלייאוף העליון: "זה רק המחזור השני. איזי שרצקי משקיע פה מעל ומעבר, בעיר ובקבוצה, וזו רק ההתחלה. כל שבוע מגיע שחקן חדש ולדברים לוקח זמן להתחבר. יש זרים חדשים ושחקנים חדשים, אנחנו לא חוששים. איזי שואף להגיע לשם ואני מאמין שנעשה את זה, זו המטרה שלנו. נמשיך לעבוד קשה כי אנחנו רוצים לשמח את איזי, זה מגיע לו".

האסלביינק שנראה לא בכושר: "הוא שחקן מצוין ובן אדם מאוד חיובי. הוא משקיע המון, הוא היה מצוין מול מכבי תל אביב ומשקיע מעל ומעבר. אני מבטיח שהוא יהיה פקטור משמעותי ויבקיע הרבה שערים. יש לו את זה".


המעבר לאשדוד ובחזרה: "לא הייתה להם אופציה. הגעתי בהשאלה וחזרתי לק"ש כי זה החוזה. בשנה שעברה היתה לי שנת התאקלמות נקרא לה, גם בק"ש וגם באשדוד, והאמת שנהניתי בשני המקומות. שמח שחזרתי ומאמין בעצמי שאציג יכולת טובה".


האסלביינק, לא בכושר? (ערן לוף)

העובדה שאין קהל רב והלחץ בק"ש בהתאם: "יש אכזבה ויש עצב מההפסד למכבי ת"א, הרגשנו שיצאנו פראיירים, אבל אסור לאבד את הראש. אנחנו ספורטאים ואני מאמין שבמחזורים הקרובים ניקח נקודות והכל ייראה טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי