רשמית: גיא מלמד חתם לחמש שנים בהפועל באר שבע

גיא מלמד
גיא מלמד | אתר רשמי

החלוץ עזב את מכבי פתח תקווה והצטרף לאלופה: "שמח ומקווה להוכיח את עצמי". שווי העסקה מוערך במיליון דולר. בן שהר עשוי לשוב מוקדם מהצפוי, קואנקה זכה לחיזוקים

(גודל טקסט)

יממה לפני סגירת החלון, רכש לברק בכר. "גיא מלמד חתם לחמש שנים בהפועל באר שבע", כך הודיעה הערב (שני) האלופה. החלוץ, שעזב את מכבי פתח תקווה, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות והצטרף לשורות האלופה.

מקורבים לעסקה ציינו כי מלמד צפוי להשתכר כ-120 אלף דולר לעונה ובסך הכול כ-600 אלף דולר לכל תקופת החומש. סעיף השחרור המקורי שלו נע סביב 300 אלף דולר, ועם מעט דמיון ורצון מצד שני הצדדים ייתכן שהעסקה כולה נוגעת בתקרת המיליון דולר.

"אני שמח להצטרף למועדון כמו הפועל באר שבע ומקווה מאוד להוכיח את עצמי במדי אלופת המדינה", אמר גיא מלמד הנרגש. "חשוב לי להודות לראשי מכבי פתח תקווה ובמיוחד לאבי לוזון על ההזדמנות שהעניקו לי. אני רוצה להודות גם לגלעד קצב שעזר לי מאוד וכמובן לאלונה ברקת, אסי רחמים ולברק בכר על האמון בי. יש לי עוד תקופה החלמה קצרה, אבל אני מחכה לעלות על כר הדשא בטרנר שעד היום חוויתי אותו רק כשחקן יריב והיום הוא הבית שלי".

הסניף של הלוזונים בטרנר כאמור מתרחב. גיא מלמד מצטרף למגן דור אלו שעשה את אותה הדרך בתחילת הקיץ. הופעת הבכורה שלו תידחה עד שיחלים מניתוח בקע מפשעתי, והשאיפה היא שיעמוד לרשות הצוות המקצועי באמצע חודש ספטמבר.

גיא מלמד כבש אשתקד תשעה שערים ב-28 הופעות ליגה במדי מכבי פתח תקווה ועזר לקבוצה של קובי רפואה לסיים במקום הרביעי המכובד. החלוץ, שהיה מבוקש באירופה, נשאר בסופו של דבר בארץ בגלל אותה פציעה.

הפועל באר שבע עשויה לקבל תוספת כוח משמעותית נוספת ממש בקרוב. בן שהר חזר משיקום בלונדון ובקבוצה מתזמנים את חזרתו לסגל לקראת משחק הליגה מול בני יהודה בעוד כעשרה ימים.


מצטרף להפועל באר שבע. גיא מלמד (הפועל באר שבע – האתר הרשמי)

אצל האלופה שואבים עידוד מהשיפור במצבו של מלך השערים. כזכור, החלוץ סבל מפריקת כתף, נאלץ להחמיץ את פלייאוף מוקדמות הצ'מפיונס ואת שני מחזורי הפתיחה בליגה. שהר חזר להתאמן עם כדור ובימים הקרובים ייבחן "כושר ההישרדות" שלו בקרבות מגע במסגרת האימונים.

מהמשחק הקרוב נגד אשקלון ייעדרו המגן בן ביטון (קרע בשריר הירך האחורי), הבלם הפצוע מיגל ויטור והבלם המורחק לואי טאהא. דור אלו יפתח במקום ביטון, ויידרשו אלתורים כדי לפתור את המצוקה במרכז ההגנה.

איסק קואנקה קיבל מסרים לפיהם בונים עליו להרכב, אבל לא ברור אם התכנית תצא לפועל כבר במחזור השלישי. בינתיים עובדים עם הקשר הספרדי על שיפור המורל, כפי שהדבר בא לידי ביטוי בערב הגיבוש שקיימה הקבוצה במועדון הבאולינג המקומי.


צפוי לשוב מול בני יהודה. בן שהר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי