גוטליב סירב לעבור לאשדוד, קינדה עשוי להירכש ע"י מכבי ת"א

אדי גוטליב
אדי גוטליב | דני מרון

בלם הפועל תל אביב לא מוכן לשחק בקבוצתו של עטר כמושאל מהצהובים והעסקה פוצצה, אולם בקריית שלום עדיין מעוניינים בקשר מ.ס אשדוד ובוחנים אפשרות לרכוש חצי מכרטיסו ולצרפו בינואר או בקיץ הבא

(גודל טקסט)

יום ההעברות האחרון הסתיים וניסיונה של מכבי תל אביב לצרף את הבלם אדי גוטליב מהפועל תל אביב, בעסקה סיבובית ומורכבת שאמורה הייתה לכלול את מ.ס אשדוד, נפלה סופית שעה קלה לפני תום החלון.

הכוונה של הצהובים הייתה לרכוש את הבלם, שלא היה בתכניות ואינו רוצה לשחק אצל האדומים, אך מכיוון שגם לא יהיה לו מקום בסגל של ג'ורדי קרויף הרעיון היה שהשחקן יושאל לאשדוד ובתמורה יקבלו הצהובים זכות ראשונים להחתים את גדי קינדה, אותה יוכלו לממש בינואר או בקיץ. העסקה אושרה על ידי ג'קי בן זקן וממתינה לאישור של מיץ' גולדהאר – אולם דווקא גוטליב עצמו הוא שגרם לפיצוץ העסקה.

גוטליב דורש לקבל מהפועל תל אביב כחצי מיליון שקלים שהקבוצה חייבת לו ומסרב לוותר על הסכום או על חלקו וגם כך מעוניין להתקדם לקבוצה בכירה ולא לשחק עבור מ.ס אשדוד. גוטליב, שחוזהו מסתיים בקיץ הבא, יודע שהוא יוכל לעבור ללא תמורה בשנה הבאה לכל מועדון בו יחפוץ ומכאן סירובו לשחק כמושאל, על אף שיירכש על ידי קבוצה בסדר גודל של מכבי תל אביב. כזכור, הבלם שלח אתמול מכתב התראה לפני תביעה.

מכבי תל אביב כבר הסכימה לשלם כחצי מיליון יורו, סכום שהאדומים לקראת סיום החלון הסכימו לקבל עבור מכירתו על אף דרישתם המוקדמת ל-1.5 מיליון יורו, אולם כאמור סירובו של הבלם גרם לביטול העסקה וכעת הצהובים ינסו בכל זאת לרכוש מחצית מכרטיסו של קשר מ.ס אשדוד, גדי קינדה.


קינדה, על הכוונת של הצהובים לשנים הבאות (דני מרון)

מכבי תל אביב לא זקוקה בשלב לקשר מרכז שדה כמו קינדה, ועל כן התכנון הוא להשאירו במ.ס אשדוד כאשר לצהובים תהיה את האופציה לרכוש את מלוא כרטיסו ולהעבירו לשורותיה בינואר הקרוב או בתחילת העונה הבאה. עדיין לא נקבע הסכום עבור חצי מכרטיסו של קינדה, אולם ההערכה היא כי ינוע סביב 700 אלף יורו.

גוטליב בן ה-25 הבקיע שבעה שערים ב-48 הופעות ליגה במדים האדומים בשנתיים האחרונות, מאז נרכש מהפועל עכו. בקיץ, היה מועמד למכבי חיפה ולאופה הרוסית, אך העסקאות נפלו. לקינדה בן ה-23 יש 131 הופעות ליגה ושישה שערים. הוא נחשב לאחד הקשרים המוכשרים שצמחו באקדמיה של אשדוד.

בעניין אחר, אחרי שכבר אתמול נודע כי שון גולדברג חתם לעונה בבית"ר ירושלים, הודיעו היום הצהובים רשמית על ההשאלה. ג'ורדי קרויף מסר: "שון הוא שחקן שכל מאמן רוצה אצלו בסגל ולכן היה קשה לא קל לתת לא לצאת לעונת השאלה. אבל אנחנו מבינים את הרצון של שון לשחק ולכן אנחנו מאחלים לו בהצלחה ומקווים לקבל בקיץ הבא שחקן טוב יותר". 

בעוד גולדברג הושאל, מכבי תל אביב האריכה את חוזהו של דור פרץ בשלוש שנים נוספות והקשר בן ה-22 אמר: "זה המועדון בו אני רואה את עתידי". גם קרויף התייחס ואמר: "לדור יש אישיות שאנחנו רוצים לראות במכבי". גם אליאל פרץ האריך את חוזהו בעונה נוספת ויצא לשנת השאלה בבני יהודה.


לא יחצה את הכביש. אדי גוטליב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי