ברק בכר: קואנקה כשיר למשחק מול הפועל אשקלון

בכר
בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע לקראת המשחק מול הקבוצה של יובל נעים (שבת, 20:30, ספורט4): "גיא מלמד הוא השקעה עתידית, תוך חודש הוא יחזור בצורה מלאה", "רצינו להתחיל את הליגה בצורה טובה יותר, חייבים לקחת את הנק'"

(גודל טקסט)

לאחר שקבוצתו צברה נקודה אחת בלבד בשני המחזורים הראשונים של העונה, מאמן הפועל באר שבע ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הקרוב מול הפועל אשקלון (שבת, 20:30, ספורט 4).


בכר פתח: "יש הרבה מסקנות מהתקופה הראשונה ונקווה לשפר את הדברים הפחות טובים כבר במשחק בשבת. היו דברים טובים וגם היו דברים לא טובים. רצינו להתחיל את הליגה בצורה יותר טובה. עכשיו כולם יעמדו לרשותנו ונחזק את הדברים הטובים".




על הרכש גיא מלמד: "אנחנו רואים בו השקעה עתידית. תוך חודש הוא אמור לחזור בצורה מלאה. הוא שחקן ראוי לסגל של הפועל ב"ש".


פגרת הנבחרות: "קשה לשפר בזמן הזה דברים במישור הקבוצתי, אבל אני והצוות שלי ניצלנו את הזמן כדי לבדוק מה פחות עבד וראינו מה צריך לשפר".


יחסי הכוחות בצמרת: "מה שאפיין אותנו בשנתיים האחרונות זה שאנחנו מתעסקים בעצמנו. תמיד עשינו את מה שחשבנו שיהיה נכון בשבילנו. עכשיו חוזרים הפצועים והדברים יהיו תלויים בנו. אין מקום לטעויות. לא יהיה פשוט מול קבוצה לא קלה, אבל אנחנו צריכים לבוא ולקחת את הנקודות".


גיא מלמד. ראוי להיות בבאר שבע (עדי אבישי)

גיא מלמד. ראוי להיות בבאר שבע (עדי אבישי)


הפצועים: "מיגל ויטור עובר שיקום ומתקדם יפה. לבן ביטון יקח תקופה להחלים. בן שהר יהיה איתנו בקרוב והמצב מעודד".



הסגל העמוק: "אנחנו יודעים להתמודד עם זה. יש לנו מספיק משחקים ובסופו של דבר שחקנים צריכים להוכיח את עצמם ובסופו של דבר נחלק את הדקות בין כולם".



על איסק קואנקה: "הוא מתאמן כרגיל והוא כשיר למשחק".


איסק קואנקה. החלים בצורה סופית? (דני מרון)
איסק קואנקה. החלים בצורה סופית? (דני מרון)


תומאש פקהארט: "כולם במועדון עובדים ברמה גבוהה ויש לי רושם טוב. יש פה אנשים טובים וכולם פה עוזרים לי. אני שמח להיות פה ומקווה שנצליח ביחד. אני רואה כאן את מה שציפיתי לראות, חברים שלי מספרטה פראג ששיחקו נגד באר שבע בעונה שעברה אמרו לי שזה מועדון טוב מאוד. אמרתי כבר כמה פעמים, הליגה בישראל היא קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי