בנתניה מבהירים: "מגיע ללוי ולסבע להיות חלק מהנבחרת"

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

היהלומים חוגגים את הניצחון הראשון בליגה, שקטע את רצף ההפסדים השלילי, אולם מסרבים לצאת בהצהרות. שביעות רצון מהזרים, דיא סבע שכבש צמד: "כשאקבל זימון אני אגיע. מכבי ת"א בשבוע הבא? באים לנצח"

(גודל טקסט)

 אחרי 29 משחקי ליגה ללא ניצחון (רצף אותו סוחבת כמובן הקבוצה עוד מעונת הירידה הקודמת והרי שזהו שיא שלילי בליגת העל), מכבי נתניה נשמה אמש (ראשון) לרווחה כשגברה על הפועל רעננה 0:3 ועלתה למאזן של חמש נקודות מתשע אפשריות.

זה לא היה יום גדול של מכבי נתניה, שהציגה מחצית ראשונה לא שוטפת, אולם במחצית השנייה היא התפוצצה בדרך לניצחון הראשון שלה העונה בליגה ואפשר להגיד שנתניה כבשה שלושה שערים (ויכלה לכבוש עוד שלושה) ביום בינוני. אזהרה לליגה? את זה נראה.

ובכל זאת, למרות שלדעת רבים נתניה היא הלהיט הנוכחי של הליגה, בקבוצה מסרבים להסתנוור מהמחמאות: "ייקח עוד זמן להתחבר. אנחנו צריכים לקחת את הדברים לאט לאט מבלי להסתכל על הצהרת כוונות כזו או אחרת", אמר גורם במועדון. ובכלל, לאחר המחמאות נגד הפועל ב"ש והתיקו המאכזב מול הפועל עכו במחזור השני, בקבוצה נזהרים משאננות ויודעים שהמשחק בשבוע הבא, בבית מול מכבי ת"א יהווה מבחן חשוב לקבוצה, לראות לאן פניה מועדות. לכן, בקבוצה נזהרו אמש מהצהרות ונראה שרוצים לשמור כעת על פרופיל שקט.


נתניה חוגגת ניצחון ראשון בליגה העונה. נזהרו עם ההצהרות (דני מרון)

בחזרה למשחק: גם אם לא נשמע זאת בקול רם, בנתניה מדברים על כך שגם ערן לוי וגם דיא סבע, צריכים לזכות ליותר התייחסות מצד הנבחרת בנוגע לזימונים. לוי הוכיח אמש שהוא מסוגל לייצר שער מכל מצב נתון וגם סבע, בשקט בשקט נמצא בראש טבלת מלך שערי הליגה. בצחוק או שלא, כשויקי כחלון, המגן הימני, חלף על פני עמדת הראיונות הוא סינן: "תשאלו את דיא על הנבחרת".

ומה בנוגע לזרים? בנתניה קיימת שביעות רצון מדקות הבכורה של אלחסן קייטה, שהראה המון תכונות של חלוץ, אך בקבוצה מסייגים: "ייקח לו עוד קצת זמן להיכנס לכושר. לא סתם התעקשנו עליו". גם טים הויבך, שבהתחלה סבל מקשיי קליטה קלים בגלל החום, מתחיל להראות מדוע שיחק בליגה הגרמנית ונראה שבנתניה ידעו מדוע התעקשו עליו.

דיא סבע, כובש הצמד סיכם: "גם נגד ב"ש וגם נגד עכו נראינו טוב וזה שהוצאנו רק נקודה זה לא אומר כלום. אנחנו עובדים ומשחקים לפי שיטה וככה אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. אני שמח שהיום הגולים נכנסו וגם לא ספגנו. אנחנו קבוצה טובה שמגיעה למצבים שלה, כל אחד עובד בשביל השני וצריך רק להמשיך. אם יכולנו להבקיע עוד? אי אפשר לכבוש 100% מהמצבים ואנחנו מסתפקים במה שיש.


סבע. כשיגיע הזימון לנבחרת הוא מבטיח להתייצב (דני מרון)

לקראת מכבי ת"א: "אנחנו ממש לא מסתפקים בתיקו ובאים לכל משחק בשביל לנצח. יש לנו שבוע להתכונן, נתכונן הכי טוב שיש ונבוא לשחק".


על החזרה מהפציעה והכושר טוב:
"מבחינה אישית אני מרגיש טוב מאוד. אני עובד קשה בשביל זה ואני שמח שיש תוצאות. נבחרת? יש מאמן שקובע. כשאקבל את הזימון אלך לשם".

על המטרות: "אנחנו משחקים ממשחק למשחק מבלי להציב מטרות ועובדים קשה. צריך רק להמשיך להתקדם ולבוא לנצח כל משחק. יש לנו סגל טוב וצוות מקצועי טוב. אנחנו מאמינים בעצמנו וזה הכי חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי