יוסי דורה פרש מכדורגל: "הגיע הזמן להיפרד"

יוסי דורה. האזינו לראיון
יוסי דורה. האזינו לראיון | צילום: ערן לוף

הקשר הוותיק של הפועל חיפה (36) תולה את הנעליים אחרי 18 שנים: "הכדורגל היה כל חיי, ההתמכרות שלי, אבל לכל דבר יש סוף". צפוי לקבל תפקיד במועדון

(גודל טקסט)
קשר הפועל חיפה יוסי דורה הודיע היום (שלישי) על פרישה מכדורגל בגיל 36 לאחר 18 שנות קריירה. האדומים צפויים להציע לו תפקיד במועדון. 


דורה שנפצע במשחק אימון מול עירוני נשר בעונה שעברה עבר מאז מספר בדיקות וניתוחים אך לא הצליח להשתקם. בהודעת הפרידה בחשבון האינסטגרם כתב: "הגיע הרגע להיפרד, לתלות את הנעליים ולפרוש ממשחק פעיל. בכנות אגיד שכדורגל זה כל חיי, מה שאני הכי אוהב, מה שאני הכי טוב בו ומה שמספק אותי. תודה לאוהדים הנפלאים על הפרגון ותודה מיוחדת למועדון הכדורגל הפועל חיפה שליווה אותי 30 שנים". 




דורה גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה. בעונת 1999/00 עלה לראשונה לקבוצה הבוגרת. בעונה לאחר מכן הושאל להפועל צפרירים חולון איתה ירד לליגה הלאומית. בהמשך שיחק גם בבני סכנין ובבני יהודה. במהלך הקריירה היה שותף לעליות הליגה של הכח עמידר רמת גן ועירוני קריית שמונה וגם שיחק בהפועל פתח תקווה.


ב-2008 חזר להפועל חיפה לה סייע להעפיל לליגת העל ואף זכה איתה בגביע הטוטו. בקיץ 2014 חתם בהפועל עכו, אבל אחרי עונה אחת חזר לאדומים מהכרמל.


 

הגיע הרגע להיפרד, לתלות את הנעליים ולפרוש ממשחק פעיל. כידוע לפני שנה נפצעתי במשחק אימון ומאז אני לא מצליח להתגבר על הפציעה ולחזור לעצמי.. בכנות אגיד, שכדורגל זה כמעט כל חיי, מה שאני הכי אוהב, מה שאני הכי טוב בו, מה שהכי מספק אותי, ואפשר לומר ההתמכרות שלי.. אבל כנראה גם לזה כמו לכל דבר יש סוף.. רוצה להודות לאנשים שצעדו איתי יד ביד בקריירה ולהזכיר שהם חלק בלתי נפרד ממני. רוצה להודות לקהל שתמך ופירגן ותמיד היה שם.. תודה מיוחדת למועדון הפועל חיפה על 30 שנה שהיה לבית השני שלי, שלימד אותי ערכים ויסודות שילוו אותי כל חיי, מלא השתקפויות של עצב ושמחה ולמרות הקלישאה כל סוף הוא אכן התחלה חדשה.. שנה מבורכת לכולם⚽❤

A post shared by Yossi Dorra (@yossi_dorra) on



בתוך כך, הפועל חיפה ממשיכה את ההכנות לקראת משחק הצמרת מול בית"ר ירושלים ובצוות המקצועי שמחו לשמוע שהבלם גבריאל תמאש חזר לאימונים ויהיה כשיר למשחק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי