המהפכה של רפואה: אלקיים, סיבוק וסולומון יורדים לספסל

מנור סולומון, ז'אורז'יניו
מנור סולומון, ז'אורז'יניו | עדי אבישי

מאמן מכבי פ"ת יבצע שלושה שינויים מול עירוני ק"ש (שבת, 18:00, ספורט4) בעקבות ההפסדים האחרונים, בוסי (הופעת בכורה בבוגרים), ניניס וטאדה יפתחו. סילבס מתלבט בין עאבד ליחזקאל

(גודל טקסט)
אחרי שני הפסדים רצופים, מכבי פתח תקווה תתארח מחר (שבת, 18:00, ספורט4) באצטדיון בעכו אצל עירוני קריית שמונה במטרה לחזור עם שלוש נקודות ולצאת לדרך חדשה.


כפי שפרסמנו לאחר המשחק האחרון, בצוות המקצועי התקבלה החלטה לערוך מספר שינויים ולחדול מלתת את המקום בהרכב באופן קבוע לשחקנים שלא מספקים את הסחורה. קובי רפואה מתכנן לא פחות משלושה שינויים: עודד אלקיים ירד לספסל ובמקומו ייפתח דניאל בוסי, שיערוך הופעת בכורה בבוגרים. גם תומאש סיבוק, עליו נמתחה ביקורת רבה, יסופסל כאשר רפואה יחזור למערך עם שני בלמים. גם סוטיריס ניניס, שהראה ניצוצות בדקות בהן שיחק, יפתח ובהתקפה ישחק גרגורי טאדה. "אנחנו בתקופה לא טובה, אבל כנראה שהשינויים האלה בהרכב נדרשים. בליגה כזאת שוויונית, ניצחון ירגיע פה את כולם", אמרו במועדון.




הקשר לירוי צעירי, אמר: "אין ספק שהמשחק בשבת מאוד חשוב. אחרי שני הפסדים צריך לבוא ולנצח בכל מחיר. מתחילת העונה כל משחק הוא חשוב. אנחנו מנסים לעבוד קשה ולהיראות טוב יותר ואני מקווה שיראו את זה כבר בשבת. יש לנו סגל טוב שכשיתחבר אנחנו נעשה עונה טובה. בנינו כמעט קבוצה חדשה. חוץ ממני ומרומאריו שנשארנו בהרכב אנחנו רואים הרכב שונה לחלוטין. אני אופטימי והמטרה היא עדיין פלייאוף עליון. בשביל זה בנו קבוצה טובה והביאו שחקנים טובים ואני מקווה שנעמוד בזה".


המהפכה של רפואה
: "יש מאמן שראה את המשחק האחרון והחליט על כמה שינויים. כל השחקנים נרתמים למשימה לנצח וזה לא משנה מי משחק. צריך לנצח ולצאת לדרך טובה יותר".


מנור סולומון. משלם את המחיר (עדי אבישי)
מנור סולומון. משלם את המחיר (עדי אבישי)


צירופם של ארבייטמן וניניס: "הם מתאמנים פה רק שבועיים וצריך לתת להם זמן, למרות שאין לנו הרבה זמן. אנחנו צריכים מהר לנצח. אני מקווה שהם יכנסו מהר לעניינים".


הלחץ מהציפיות: "במקצוע הזה אנחנו צריכים ויודעים לעמוד בלחץ. זה חלק מהעבודה שלנו ולחץ זה דבר בריא, במיוחד שהשקיעו פה הרבה כסף. אנחנו צריכים לספק את התוצאות בצורה מהירה".


שלומי ארבייטמן. הפתרון להתקפה? (דני מרון)
שלומי ארבייטמן. הפתרון להתקפה? (דני מרון)


התלבטות בין יחזקאל לעאבד

הרבה לחץ ירד השבוע בעירוני קריית שמונה בזכות הניצחון על מ.ס אשדוד (0:2), שהיה הראשון שלה העונה. בצוות המקצועי מרוצים מהיכולת מול הדרומיים, במיוחד במחצית השנייה, ולא מתכוונים לבצע יותר מדי שינויים בהרכב מול מכבי פ"ת.


סילבס צפוי להמשיך עם המערך של ארבעה שחקני הגנה כאשר ההתלבטות היא האם שגיב יחזקאל שפתח מול אשדוד יפתח גם הפעם או יחכה להזדמנות שלו מהספסל. המאמן אמר לקראת המשחק: "הניצחון הראשון תרם לנו רבות מבחינת התחושות ואנחנו מקווים שזה סימן לבאות. כל תוצאה תשפיע על התחושות שלנו. המשחק מול פתח תקווה הוא משחק קשה שעשתה עונה גדולה בשנה שעברה ומחפשת את עצמה העונה".



על הסגל הרחב הוסיף סילבס: "כל אחד נלחם על המקום שלו ויש לנו סגל איכותי. הסגל נותן לנו לשנות מערכים במהלך המשחק וזה עוזר". לגבי העובדה ששוב הקבוצה תשחק את המגרש הביתי מחוץ לקריית שמונה אמר המאמן: "אנחנו רוצים לשחק בקריית שמונה אבל זה לא תלוי בי ולא אמור להשפיע על השחקנים".


אחמד עאבד. התלבטות בינו ליחזקאל (מאור אלקסלסי)
אחמד עאבד. התלבטות בינו ליחזקאל (מאור אלקסלסי)


הרכבים משוערים

מכבי פ"ת: צחי גיגי, דניאל בוסי, ז'והאן מרסיאל, עומר דנינו, אורי מגבו, רומאריו פירס, לירוי צעירי, סוטיריס ניניס, רישאר סומא, יובל אבידור, גרגורי טאדה (שלומי ארבייטמן).


עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, איאד אבו עביד, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, סאן מנחם, אפונסו טיירה, דידיה ברוסו (עדן שמיר), עידו דוידוב, שגיב יחזקאל (אחמד עאבד), שובל גוזלן.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי