מי כאן יורדת? הפועל עכו מחכה ליובל נעים

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

הצפוניים לא שוכחים את דבריו של מאמן הפועל אשקלון לקראת המפגש ביניהם (שבת, 19:30). אלגרבלי, זינו ונאסר יפתחו על הספסל, עמית ביטון בהרכב. מאמן אשקלון יודע: "חייבים ניצחון, אוהב את האנשים בעכו"

(גודל טקסט)

שבוע חלומי עבר על הפועל עכו מאז הניצחון הענק על מכבי חיפה ביום ראשון (0:2). השחקנים והצוות המקצועי קיבלו מחמאות רבות, אבל במועדון יודעים כי אם הקבוצה אכן רוצה לברוח מהתחתית היא חייבת להראות המשכיות, בטח מול הפועל אשקלון ש"היא קבוצה מהליגה שלה" (שבת, 19:30).

במהלך כל השבוע שוחחו המאמן שלומי דורה ועוזריו עם השחקנים וביקשו מהם לרדת לקרקע מתוך ידיעה כי אסור לבוא שאננים. במועדון גם לא שוכחים את דבריו של מאמן אשקלון יובל נעים בתחילת העונה כאשר טען כי עכו היא היורדת הבטוחה לליגה הלאומית. שחקן בעכו אמר לקראת המשחק: "ניצחון על אשקלון חשוב לא פחות מהניצחון על חיפה".

מבחינה מקצועית לא צפוי דורה לבצע שינויים בהרכב, חוץ מעמית ביטון שנעדר מהמשחק האחרון בשל הרחקה ויפתח במקומו של ינון אליהו. לראשונה העונה יעמוד לרשותו של המאמן סגל מלא. שחקני הרכש בן אלגרבלי, לוטם זינו וסיראז' נאסר יהיו על הספסל.

יובל נעים. עכו מחכה לו (דני מרון)
יובל נעים. עכו מחכה לו (דני מרון)

יובל נעים: צריך לשחק טוב וגם לקחת את הנקודות (נדב צרפתי)
זהו זה. אחרי שיצאה רק עם המחמאות אחרי ההפסד הדרמטי 1:0 להפעל באר שבע בחוץ בשבוע שעבר, בהפועל אשקלון יודעים שרק ניצחון מחר על הפועל עכו בא בחשבון.

"חייבים לנצח", הודה שחקן בקבוצה, שהשיגה נקודה אחת בלבד מתוך תשע אפשריות. המאמן יובל נעים דיבר באימון המסכם עם התקשורת. "אנחנו צריכים לקחת נקודות. בשלושת מחזורי הפתיחה נראינו טוב, אבל זה לא מספיק, הגיע הזמן שגם ניקח נקודות", אמר המאמן שהגדיר את המשחק כ"גמר גביע". על היריבה אמר נעים: "מצפה לנו משחק מאוד קשה מול יריבה שלא ספרו אותה, אבל נראתה מאורגנת לא רק במשחק מול מכבי חיפה. אם אנחנו רוצים להשיג את המטרות שלנו זה סוג המשחקים שנצטרך לנצח".

הלחץ בעקבות המאזן: "ברור שרצינו אחרי שלושה משחקים להיות עם יותר מנקודה, אבל אם מסתכלים על הגרלת המשחקים, כשאתה משחק מחזור ראשון מול הפועל חיפה בסמי עופר, בשני בבית מול בני יהודה ובשלישי בחוץ מול הפועל באר שבע – יכול לקרות שנמצאים במאזן כמו שיש לנו. הגיעה לנו יותר מנקודה אחרי שלושה משחקים. סך הכל אנחנו צריכים להמשיך את היכולת מהשבוע שעבר נגד באר שבע. אם נמשיך כך אני מאמין שיבואו הניצחונות".

מירקו אורמוש. יוסט מאגף שמאל למרכז (אודי ציטיאט)
מירקו אורמוש. יוסט מאגף שמאל למרכז (אודי ציטיאט)

מזי ספורי והתחושה שהיריבה עדיפה: "יכול להיות שנראה אותו בהרכב. נהיה מצב טוב שיש לי את ההתלבטויות האלה. "כל משחק לגופו. מה שהיה שבוע שעבר הסתיים, גם מבחינתנו וגם מבחינתם. אני מאוד אוהב את האנשים שם, אף על פי שהם כעסו על דברים שאמרתי (שעכו תרד בטוח – נ"צ). הלוואי וגם אנחנו וגם עכו נישאר בליגה".

במישור המקצועי, נעים עשוי לערוך שינוי ב-11 כאשר מילאן סמיליאניץ' יירד לספסל, ומירקו אורמוש יוסט למרכז הקישור מאגף שמאל, כשספורי ייכנס ל-11. שינוי זה יהפוך את הקבוצה ליותר התקפית. בנוסף, במהלך השבוע הייתה מחשבה לספסל את יוסיפ איבנצ'יץ', בעקבות יכולתו הירודה ולהרכיב במקומו את גודנס אג'אי. ההערכה היא שכ-2,500 צופים יגיעו למשחק בסלה. מי שלא יהיה בסגל הוא סער בנבנשיתי, שחוזהו לא עבר בבקרה גם השבוע.

הרכבים משוערים
הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, עמית ביטון, מחמדו סיסוקו, גל שיש, דילן דמראווי, ינון אליהו (לוטם זינו), גבי קניקובסקי, עמראן אלקרינאווי, פיטר אוניקאצ'י ובן אז'ובל.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', עוז ראלי, מושיקו לוגסי, מירקו אורמוש, רודי חדד, טל איילה, רמזי ספורי, יוסיפ איבנצ'יץ' (גודנס אג'אי). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי