פורסם לראשונה בספורט1: מימר צפוי להתמנות למאמן רעננה

שרון מימר
שרון מימר | צילום: דני מרון

בקבוצה מהשרון פנו לאקס בית"ר עוד לפני ההפסד 4:2 למכבי חיפה שהוביל לפיטוריו של דודו אברהם. הצדדים צפויים להיפגש מחר ולסכם. צפו בתקציר המשחק

(גודל טקסט)

כפי שפורסם מוקדם יותר הערב (שבת) בספורט1 שרון מימר צפוי להחליף את דודו אברהם שפוטר מהפועל רעננה מיד לאחר ההפסד 4:2 בשבת למכבי חיפה. הקבוצה מהשרון גיששה, מימר לא פסל על הסף ומחר ייפגשו הצדדים כדי לסכם.

מעמדו של אברהם הבלתי מנוסה (עונה ראשונה שלו כמאמן בליגת העל) התערער כבר אחרי התבוסה 3:0 במחזור הקודם למכבי נתניה  אלא שאז הוחלט לתת לאברהם, ששימש כעוזרו מימר בהפועל כפר סבא בתחילת העונה שעברה, צ'אנס נוסף. לאור היכולת הרעה של הקבוצה הערב הבינו כל הגורמים במועדון שהקבוצה חייבת זעזוע ומהר. "מועדון הפועל רעננה הודיע הערב למאמן הקבוצה דודו אברהם על סיום תפקידו", נאמר בהודעה הרשמית של הקבוצה מהשרון, "אנחנו מאחלים לדודו בהצלחה בהמשך הדרך".

מימר מקבל עדיין שכר מבית"ר ירושלים מאחר שהחזיק בחוזה "פיקס", שמבטיח לו את מלוא חוזהו גם אחרי שפוטר. אחרי ארבעה מחזורים לרעננה יש נקודה אחת בלבד, אותה השיגה במחזור הפתיחה. מאזן השערים של הקבוצה עומד על 9:3.

אברהם עצמו אמר בסוף המשחק: "התחלנו את המשחק טוב וסיימנו אותו באותה צורה. באמצע היינו רכים. נגד מכבי חיפה בסמי עופר צריך שהכל ילך לטובתך, כולל מזל. קיבלנו גול כאשר שני שחקנים שלנו היו פצועים, אבל הכדור היה אצלנו בהתחלה.  צרחתי לשחקנים שיוציאו אותו החוצה".


אברהם. רק ארבעה מחזורים וכבר רוצים את ראשו (ערן לוף)

מאמן רעננה הודה כי "מבחינת צבירת נקודות העונה המצב הוא לא טוב ואני אחראי לזה. התחלנו את העונה טוב אבל אחרי זה באה נפילה נגד נתניה". כשנשאל על המשך העונה נשמע אופטימי כשאמר: "צריך להמשיך להאמין ולהסתכל קדימה, התוצאות יגיעו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי