יובל נעים: "יובל נעים זה לא מרקו בלבול או אלישע לוי"

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

מאמן הפועל אשקלון הסביר את הסיבה להרחקתו במהלך משחק הניצחון 1:2 על עכו. שלומי דורה: כנראה שהם רצו יותר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

 הפועל אשקלון זכתה בניצחון ראשון העונה, 1:2 ביתי על הפועל עכו. הדרומיים נותרו בעשרה שחקנים מהדקה ה-80, גם מאמנם יובל נעים הורחק ובנוסף לכך, הם החמיצו פנדל. טל איילה שהחמיץ את הפנדל, כבש שער ניצחון בדקה ה-90 והעניק לקבוצה שלוש נקודות יקרות.

נעים אמר בסיום: "אנחנו ממשיכים את היכולת הטובה מתחילת הליגה. למרות זאת, השגנו רק נקודה אחת בשלושת מחזורי הפתיחה. והיום? מה לא היה פה. החמצת פנדל, שלוש קורות, החמצת 15 מצבים. אין מה לעשות. נמשיך להילחם בתחתית עד סוף הליגה. היום שיחקנו טוב והקבוצה היותר טובה ניצחה. נעשה צדק. היום הקהל נהנה. ננוח יום יומיים ונמשיך הלאה".

על הרחקתו: "השחקנים לא הזיעו היום כמו שאני הזעתי. הורחקתי כי יצאתי מהאזור הטכני ואני מקווה שיתחשבו בי. לא אמרתי משהו לשופט. בסך הכל יציאה מהאזור המותר. תזכרו שיובל נעים זה לא מרקו בלבול או אלישע לוי".

על החמצת הפנדל: "טל לקח את הפנדל והחמיץ. לא הייתי עובר על זה לסדר היום אם לא היה כובש שער ניצחוון. הוא בסך הכל ילד טוב שמתאמן טוב. אבל את הפנדל היה צריך לבעוט אורמוש. זה חוסר אחריות מה שעשה".


טל איילה. אחרי האכזבה, באה השמחה (ערן לוף) 

מאמן עכו שלומי דורה, מתוסכל: "זה הפסד מרגיז וטפשי. במקום לשחק חכם, נגררנו למשחק פינג פונג מול עשרה איש. בסופו של דבר יכולנו לנצח וכשלא עשינו זאת היינו צריכים להיות חכמים ולפחות לשמור על הנקודה".

על ההבדל ממשחק הניצחון מול מכבי חיפה: "הניצחון על  חיפה היה חשוב אבל היום היינו חייבים לקחת נקודות במשחק מול אשקלון שהיא זאת שבליגה שלנו והיא שתיאבק איתנו בתחתית. בסופו של דבר, מי שהגיע לו לנצח, ניצח".

כובש שער הניצחון, טל איילה אמר: "רציתי לבעוט את הפנדל והחמצתי אבל אני שמח שהחזרתי לקבוצה שער ניצחון. התאכזבתי אחרי הפנדל והייתה לי הרגשה שאחזיר לקבוצה. בישלתי שער שוויון וכבשתי שער ניצחון ובאמת החזרתי לקבוצה".

על הניצחון: " זה היה ניצחון חשוב מאוד. היום בנוסף ליכולת הטובה, השגנו גם נקודות והניצחון הזה ידחוף אותנו קדימה. אנחנו מגיעים להרבה מצבים וזה כבר טוב. מקווה שבמשחק הבא מול רעננה בנתניה, נחזור עם עוד שלוש נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי