מכה לבני סכנין: מוחמד כליבאת צפוי להיעדר יותר מחודש

כליבאת
כליבאת | צילום: פרטי

חשש לקרע בשריר הירך האחורי אצל החלוץ, גם אברהם פאס נפגע בצלעות וייבדק. בסכנין הביעו אכזבה קשה מיכולת הקבוצה מול אשדוד. פליקס נעים: "יכולת לא טובה, זה יכול היה להיגמר גרוע יותר"

(גודל טקסט)

אחרי התיקו המאופס מול מ.ס אשדוד, חלוץ בני סכנין מוחמד כליבאת עבר הבוקר (שני) בדיקת כאשר עדיין לא ברור האם החלוץ סובל ממתיחה או מקרע. השחקן שהרגיש כאבים בשריר הירך האחורי צפוי להיעדר מהמגרשים יותר מחודש.

בנוסף, בקבוצה מאכוזבים מאוד מהתיקו. הקבוצה אומנם השיגה נקודה לאחר ההפסד בשבוע שעבר למכבי תל אביב, אך הציגה יכולת לא טובה בשני צידי המגרש. מאמן הקבוצה פליקס נעים הודה בסיום שקבוצתו שיחקה לא טוב: "השגנו נקודה, אבל יצאתי מודאג מהמשחק הזה. התחלנו טוב את המשחק ולא ידענו לנצל את המומנטום. לאחר מכן היינו פחות טובים וזה יכול היה להיגמר גרוע יותר".

גם בהנהלת הקבוצה הביעו ביקורת על ההרכב עמו פתח נעים: "לא ברור למה דווקא מול אשדוד שצופפה, לא עלינו עם השחקנים הטכניים שלנו כמו ישראל זגורי ומוחמד כליבאת. נראה שעודף השחקנים שיש לנעים בחלק ההתקפי מקשה עליו". לא פחות מהיכולת במועדון יצאו מודאגים מכמות הפצועים שהצטרפו לבלם סארי פלאח.

פליקס נעים. סיבות לדאגה (עדי אבישי)

מלבד כליבאת, בין הפצועים נמצאים הבלם אברהם פאס שנפצע בצלעות וצפוי לעבור בדיקה במהלך היום והחלוץ הברזילאי לוקאס גאושו נותר מחוץ לסגל לאחר שחלה ביום משחק ורופא הקבוצה אסר עליו לקחת חלק בסגל מול אשדוד. בסכנין מקווים שגאושו יהיה כשיר למשחק הקרוב מול מכבי פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי