מקלארן חשף: "הייתי בשיחות מתקדמות עם מכבי ת"א כבר ב-2015"

סטיב מקלארן
סטיב מקלארן | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

היועץ המקצועי הסביר את ההחלטה לחבור לקרויף: "המועדון עשה קפיצת מדרגה מטורפת. ג'ורדי חיפש מאמן מנוסה שיסייע לו", וההתרשמות הגדולה ביותר: "קהל מדהים"

(גודל טקסט)
אחד המהלכים המפתיעים ביותר של קיץ 2017 בליגת העל היה ללא ספק מינויו של סטיב מקלארן לתפקיד היועץ המקצועי במכבי תל אביב. אקס נבחרת אנגליה בן ה-56 מונה לתפקיד כדי לסייע לצהובים וג'ורדי קרויף, אותו הדריך כעוזרו של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד. היום (שני), לפני המשחק מול מכבי נתניה ב-21:00, ערך מקלארן ראיון עם התקשורת האנגלית בו סיפר על ההחלטה להגיע לקבוצה של ג'ורדי קרויף, המטרות עם הצהובים והעתיד.



מקלארן הסביר: "מאז שג'ורדי קרויף הצטרף למכבי תל אביב התחלתי לעקוב אחרי הקבוצה. המועדון עשה בשנים האחרונות קפיצת מדרגה מטורפת. היו לי שיחות מתקדמות עם מכבי תל אביב ב-2015 עם מכבי תל אביב לגבי אימון הקבוצה, אבל אז ניוקאסל נכנסה לתמונה. ג'ורדי הקפיד להתקשר אליי פעמים רבות בשנתיים האחרונות, הוא תמיד בדק לגבי הזמינות שלי ולרוע מזלי לא יצא לנו לעבוד ביחד – עד השנה". 


שמח בתל אביב. מקלארן (אתר רשמי)

 

"מכבי תל אביב עשתה קפיצת מדרגה מאז שג'ורדי הגיע, בכל המובנים, ובמיוחד בכל הנוגע לזכייה בתארים והישגים באירופה", הוסיף מקאלרן. 


על הפנייה מצד סגנית האלופה הישראלית אמר: "במהלך הקיץ ג'ורדי התקשר אליי והסביר שהוא ישמח לצרף אותי לסגל. הוא חיפש מישהו עם ניסיון משמעותי באימון, שיעזור לו ולצוות במכבי תל אביב. באותה תקופה הייתי ללא קבוצה, אני לא אוהב להישאר ללא עבודה ולכן קפצתי על האתגר. אני אוהב לעבוד, ולא להתעסק בקניות לבית וסידורים בבית. כדורגל זו העבודה שלי, ואני נהנה לעבוד עם השחקנים".


בממלכה ציינו את הקשר בין ניק בלקמן, שהושאל לצהובים, למקלארן שסיכם: "הגעתי למועדון גדול, עם קהל אוהדים מדהים. אני כאן כדי לנצח עם מכבי תל אביב וכדי לעזור לה. אם אצליח לסייע אפילו בדרך הקטנה ביותר לג'ורדי והקבוצה, אהיה מאושר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי