אמייה טגה שוקל פרישה: "קיבלתי הצעות ממפלגות שונות"

אמייה טגה
אמייה טגה | אודי ציטיאט

הקשר ששוחרר ממכבי נתניה חשף בראיון ל"חדשות נתניה" שהוא עשוי לוותר על הכדורגל ולהיכנס לפוליטיקה: "המחשבה עוברת בראש"

(גודל טקסט)

אמייה טגה, הקשר ששוחרר ממכבי נתניה, שוקל פרישה מכדורגל וכניסה לחיים הפוליטיים. כך, חשף הקשר בראיון חג שהעניק למקומון "חדשות נתניה". חוזהו של הקשר בן ה-32 הותר לאחר סגירת חלון ההעברות. השחקן סירב להישאר במועדון בתפקיד אחר ועזיבתו עוררה סערה בקרב אוהדי הקבוצה.

"הכול מונח על השולחן וכשאחליט, כולם יידעו", ענה טגה לשאלה האם יפרוש. "בכל מקרה עד ינואר אני יכול לשחק רק בליגות נמוכות ולכן מדובר בהחלטה לא פשוטה עבורי. יש כמה מחשבות, אשב עם המשפחה שלי ואקבל את ההחלטה הטובה עבורי".

טגה עלה בשנה שעברה לכותרות ושם עצמו בפרונט המאבק לשחרור אברה מנגיסטו משבי חמאס: "אני גאה במהלכים האלה. אני שמח שהצלחתי להעלות את זה לתודעה הציבורית כי אני חוזר ואומר שבלי לחץ ציבורי, אי אפשר לשנות דברים בישראל. אני מקווה שזה יצליח בסופו של תהליך והוא יחזור הביתה. אמשיך לעשות הכול בחלקה שלי ובבמה הזאת של הכדורגל שהיא במה ענקית שנכנסת לכל בית ושחקני כדורגל לא מנצלים אותה, כדי לתרום למהלכים למען החינוך והספורט".

חשבת אולי ללכת לכיוון הפוליטיקה?
"אני חושב שבפוליטיקה מנהלים עניינים וברור שגם המחשבה הזאת עוברת לי בראש. קיבלתי המון הצעות ממפלגות שונות להצטרף וכרגע אני נשוי עם שלושה ילדים וצריך לחשוב על טובת המשפחה בכל החלטה שאקבל".


שחקני כדורגל לא מנצלים את הבמה שהם מקבלים. טגה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי