גיא לוי בשיחת מוטיבציה לשחקניו: תהיו סבלניים

גיא לוי
גיא לוי | אודי ציטיאט

ברעננה מנסים להרים ראש. הקבוצה בונה על כסף ממכירת טוני וואקמה כאשר 15 אחוזים יכנסו מכל סכום שהפועל באר שבע תקבל על הניגרי

(גודל טקסט)

בהפועל רעננה מנסים לשפר את מצבה המורלי של הקבוצה אחרי התבוסה 3:0 להפועל אשקלון בנתניה, במשחק הבכורה של המאמן החדש גיא לוי. הפנים כעת למפגש  של הקבוצה נגד בני יהודה (רביעי, 19:30) למשחק השלמה בגביע הטוטו במושבה, כשניצחון יעלה את רעננה לרבע גמר המפעל. 


השתיים תיפגשנה כזכור גם ביום ראשון הקרוב באותו מקום, הפעם במסגרת הליגה. לוי אמר לשחקנים שיהיו סבלניים וקרא להם לזכור שעדיין מדובר רק בתחילת הקדנציה שלו בקבוצה. "אנחנו עם מאמן חדש ועדיין עוברים איזה תהליך", אמר שחקן בקבוצה בהתייחסו לתבוסה בשבת האחרונה והמשיך בקו שמציג המאמן. 

 



השחקנים שלא שותפו מול אשקלון יקוו לקבל הפעם דקות במטרה להוכיח ללוי שהם ראויים לשחק. אחד מהם הוא השוער תומאש קושיצקי, שמתאושש מהזיהום בידו וצפוי להיות כשיר. הסלובקי הגיע בחלון ההעברות אולם בקבוצה המשיכו לרוץ עם השוער הצעיר אסף צור, כשקושיצקי עדיין מחכה להזדמנות שלו. גם שחקנים דוגמת אלי בבייב וכארם ארשיד, שכלל לא היו בסגל בשבת, ישמחו לקבל מלוי את ההזדמנות. 



וואקמה, ברעננה בונים על הכסף (ערן לוף)


מה שיכול לגרום לאנשי הקבוצה לחייך זה החיזורים להם זוכה טוני וואקמה, חלוץ הפועל באר שבע, מקבוצות שונות מחו"ל. הקבוצה, שמכרה את הניגרי ב-1.8 מיליון שקלים לאלופה לפני כשנתיים, תקבל לא פחות מ-15אחוזים מכל סכום שיגיע ממכירתו וזאת על פי ההסכם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי