איתמר ניצן: "זו לא הצהרה, אבל אני לא חותם על המקום ה-5"

איתמר ניצן
איתמר ניצן | צילום: ערן לוף

שוער עירוני קריית שמונה התראיין ב-103FM וסיפר: "גם בעונת האליפות היינו סביב המקום הזה בשלב הזה". וגם: האצטדיון שאושר ("שווה הרבה נקודות") והתיקו בטדי ("סילבס ביקש שנבין שאסור להפסיד")

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה החלה את העונה ברגל שמאל. חיים סילבס רק הגיע בקיץ והסגל עבר מהפכה, ואחרי שלב בתים פושר למדי בגביע הטוטו ותיקו מול רעננה והפסד ביתי למכבי ת"א בשני מחזורי הפתיחה בליגת העל, החודש הקבוצה החלה להראות סימני התחברות והתאוששות.

זה החל ב-0:2 באשדוד, נמשך בשבוע שעבר ב-1:3 על מכבי פתח תקווה ואתמול (שני) סיימה הקבוצה ב-1:1 בטדי מול בית"ר ירושלים, משחק בו היא לא הייתה רחוקה מלהשלים מהפך ולעשות את הדרך ארוכה לצפון עם שלוש נקודות. מי שהתייחס לשינוי ביכולת בהרחבה היה השוער איתמר ניצן, שהתראיין הערב בתכנית הספורט של 103FM.
 

 תחילה דיבר ניצן על המפגש בבירה מול בית"ר ירושלים: "אם מסתכלים על המשחק במלואו, אז היה משחק די שווה לשתי הקבוצות. היו דברים שבמשחק הבא לא יקרו, נפתור את זה. חיים סילבס ביקש מאיתנו לשמור את המשחק בחיים ושנבין שאי אפשר לצאת מהמשחק עם הפסד. הוא אמר לנו מה צריך לשפר מבחינה טקטית. הפסקנו לאבד כדורים ויצאנו יותר למתפרצות, וזה מה שעזר לנו".



ניצן. "סילבס ביקש שנבין שאי אפשר להפסיד" (דני מרון)


אם קריית שמונה מרוצה מחלוקת הנקודות אתמול
: "חמוץ מתוק כזה. לא יודע כל כך איך לאכול את המשחק, כי מצד אחד לשמור את קבוצת ההתקפה הכי טובה בארץ על שער אחד בטדי זה מראה על הרבה חוסן מנטלי. זה נותן לנו אינדיקציה שאנחנו קבוצה חזקה ונעשה חיים קשים".



התחרות בליגה: "בסופו של דבר הליגה תקבל צורה מסוימת. המטרה שלנו כמובן היא בראש ובראשונה להיות בשש הראשונות. אחרי שנשיג אותה נציב מטרות גבוהות יותר. כל משחק בשלב זה, כשהליגה עוד לא קיבלה את הצורה, הוא "גיים צ'יינגר"".


אישור האצטדיון הביתי: "בתור שחקן ששחקן באצטדיון הזה גם נגד הקבוצה המקומית וגם עמה, הוא מאוד משמעותי. הנסיעה הרחוקה וההיערכות של הקבוצה היריבה משפיעה. הוא שווה הרבה נקודות במהלך העונה".





העובדה שהוא משחק בקבוצות "רגועות" יותר: "שיחקת בעבר בהפועל תל אביב, ושיחקתי נגד קבוצות עם קהל. תמיד יש לחץ ואוי ואבוי אם לא יהיה, בלי קשר לקהל".


ביטחון עבור שוער: "לכל עמדה זה מאוד משמעותי, במיוחד לשוער, שהוא 'תחנה אחרונה'. אני מרגיש כמו טניסאי, זה אתה עם עצמך. זה אחד התפקידים הבודדים בכדורגל, אם לא בספורט כולו. השאלה כמה זמן אתה מקבל את הביטחון הזה. אחד מקבל את זה מהצלה, האחר מפס. פעולה ראשונה נותנת לך המון אוויר, אבל לא הכל הוא כמו שאתה מתכנן. יש רגעים שאתה נוגע בכדור רק כשאתה מוציא אותו מהרשת".


אם הוא חותם על המקום החמישי: "לא/ זה לא שאני יוצא בהצהרה או משהו, עדיף לא לשים את התקרה הזו. בעונת האליפות גם היינו סביב המקום הזה בשלב הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי