גיא לוי: הליגה זה סיפור אחר, שואפים לתוצאות יותר טובות

רעננה
רעננה | אודי ציטיאט

בקבוצה מהשרון מנסים להתאושש לקראת בני יהודה: "ההפסדים עלולים ליצור כדור שלג". המאמן אופטימי: "אפשר רק להתרומם". קושיצקי סובל מזיהום, צפוי להיעדר מול בני יהודה בליגה

(גודל טקסט)
בהפועל רעננה קיוו כל כך לנצח לפחות בגביע הטוטו אמש (רביעי) את בני יהודה, ולצאת לדרך חדשה שתמשיך גם במפגש הליגה מול הזהובים ביום ראשון, שייערך גם כן במושבה. רעננה הייתה עדיפה גם במחצית הראשונה וגם בשנייה, אבל נכנעה פעמיים, הפסידה 2:0 וראתה כיצד יריבתה עולה לשלב הבא בגביע הטוטו על חשבונה.



"כל ההפסדים האלו עלולים ליצור כדור שלג, גם אם זה גביע הטוטו", אמר אחד משחקניה המתוסכלים של הקבוצה, "עדיף לשחק מכוער ורק לנצח". אותו שחקן מדבר על התסריט שחזר על עצמו גם מול הפועל אשקלון בשבת, אז הקבוצה של גיא לוי הייתה עדיפה בחצי הראשון, אך ספגה מיד בתחילת החצי השני בדרך לתבוסה 3:0. יכול להיות שכבר מדובר בדפוס.


לוי ניסה לעודד את השחקנים בסיום והמשיך את הקו שלו מאז הגיע לקבוצה בשבוע שעבר – לא "להיכנס" בשחקנים, אלא לנסות לחזק להם את הביטחון. גם ההרכב היחסית חזק (ג'ורדן פושה, בן בנימין ושמעון אבוחצירה היחידים שפתחו על הספסל מבין השחקנים הבכירים יחסית) לא עזר. רועי שוקרני, שפתח גם בשבת, נפגע במהלך המשחק וסובל מרגישות במפשעה אך הפציעה אינה חמורה. לגבי השוער תומאש קושיצקי, שכבר נראה היה בדרך להתאושש, סובל שוב מנפיחות יוצאת דופן במרפק עקב זיהום. גם ביום ראשון הוא לא יישב על הספסל כשהוא מקווה שהכדורים שהוא לוקח יטיבו עמו.  מודאגים. שחקני רעננה (אודי ציטיאט) 


המאמן גיא לוי התייחס למפגש הליגה הקרוב: "משחק ליגה זה משהו אחר, זה לא אותו דבר ויש אווירה יותר טעונה. מקצועית אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. אנחנו צריכים להשתפר ולעשות תוצאות טובות יותר. העובדה שאנחנו בשיפור מבחינת רמת המשחק זה טוב, אבל התוצאה היא דבר חשוב ואנחנו שואפים גם לשם. אנחנו צריכים להתאמן ולצאת מהמצב הזה".


המצב בתחתית: "הסיטואציה שלנו היא סיטואציה של קבוצת תחתית, אנחנו צריכים להגיע נקיים למשחקים, בלי לחץ ושחושבים רק על מה שעושים על המגרש. אני קודם כל רוצה לטפל בעניינים המקצועיים, בשער הראשון שספגנו הייתה תנועה של ההגנה מצד שמאל לצד ימין שהייתה לא חדה ומהירה מספיק והכדור שם נכנס והיה גול ובשער השני הייתה תופעה שנתקלנו בה כבר בעבר של איבודי כדור בחלק האחורי, נצטרך לעבוד על זה ולהיות מרוכזים, אבל אפשר לתקן את זה".


החשש מירידה
: "כרגע אנחנו במקום הכי נמוך שיש, זאת עובדה. מפה אנחנו רוצים לעלות ולהתרומם. שיפור ביכולת זה דבר נחמד, אבל אנחנו רוצים לראות שיפור גם בתוצאה. אני חושב שיש פה חומר שחקנים שמסוגל לתת הרבה יותר, התפקיד שלי כמאמן הוא להביא אותם לשחק יותר טוב וגם לעשות תוצאות יותר טובות".


על הנבחן מאפון ג'ונסון: "לא רוצה לשפוט אותו אחרי שני אימונים. אנחנו רוצים שתהיה רוטציה יותר טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי