באטוקיו: ההחלטה להגיע לישראל הייתה טובה

כריסטיאן באטוקיו
כריסטיאן באטוקיו | אודי ציטיאט

קשרה האיטלקי-ארגנטינאי של מכבי תל אביב מרוצה מההגעה למועדון לקראת המשחק מול הפועל אשקלון מחר (ראשון, 21:00, ישיר בספורט1). איילה וספורי יפתחו

(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות רצופים הפועל אשקלון תנסה מחר (ראשון, 21:00, ישיר בספורט1) להדהים את מכבי תל אביב באצטדיון סלה, שאמור להיות מלא ב-6,500 אוהדים. הקבוצה של יובל נעים ערכה אימון עם צאת הצום לקראת המשחק ומסתמן כי המאמן ישמור על ההרכב שניצח את הפועל רעננה.





רמזי ספורי, שנפצע בידו במהלך ה-0:3 בשבוע שעבר, יפתח בהרכב. בהגנה ימשיך לקבל את הקרדיט טל מכלוף, שכן ברניסלב יובאנוביץ' עדיין לא החלים לגמרי מהקרע החלקי בשריר הירך האחורי. מירקו אורמוש הגיע לאימון המסכם מעט חולה וגם עם כאבי גב, אך הקרואטי, שכבש צמד מול רעננה ונראה נפלא העונה, לא צפוי לוותר על המשחק המסקרן. 80 אוהדים הגיעו לאימון המסכם. 


באשקלון אומנם ישמחו כמובן לנצח, אולם גורם בקבוצה הודה כי "תיקו יהיה תוצאה טובה" נוכח פערי הרמות הברורים. אשקלון תנסה לשחזר את היכולת מהמשחק מול הפועל באר שבע בטוטו-טרנר במחזור השלישי, רק שהפעם תנסה לא רק לעמוד טוב על המגרש ולסחוט מחמאות. כזכור, החבורה של נעים הקשתה מאוד על אלופת המדינה, אך ספגה בדקה ה-95 מרגליו של מהראן ראדי והפסידה 1:0 כואב במיוחד. לגבי עודד גביש, בקבוצה ישנה נטייה להחתים את הבלם בן ה-28, אך הוא טרם חתם על חוזהו. בקבוצה רוצים לתהות עוד מעט על קנקנו, אך כאמור המגמה היא לצרפו נוכח העובדה שבסגל ישנם רק שלושה בלמים כשפרט למכלוף ויובאנוביץ' ישנו אבי מלכה, שבעת הצורך יכול לתפקד גם כמגן ימני.



לא שוכח את העונה הקודמת. קרויף (דני מרון) 


ג'ורדי נזכר בעונה שעברה

מכבי תל אביב קיימה אתמול אימון שחרור לאחר ה-0:0 מול ויאריאל, ולפני המשחק יקיימו בקריית שלום אימון טקטי ואחריו ג'ורדי קרויף יחליט על ההרכב הפותח והשחקנים שירשמו לסגל המשחק. קרויף הזכיר לחניכיו כי אשקלון עשתה קשיים בעונה שעברה (תיקו מאופס וניצחון דחוק למכבי תל אביב). ההולנדי מתכנן לפחות שני שינויים בהרכב שיפתח מול הפועל אשקלון. 


טל בן חיים מורחק, זכר לכרטיס האדום שספג מול מכבי חיפה, ובמקומו ישחק איתן טיבי. חוסה רודריגס, שאינו מורשה לשחק באירופה, ישוב ל-11 ויבוא על חשבונו של טינו סושיץ'. מהמשחק יעדרו אלי דסה, אייל גולסה, דור מיכה וארון שוינפלד הפצועים.


כריסטיאן באטוקיו הסביר מדוע לדעתו הוא אינו שחקן הרכב: "כשחקן בקבוצה אני רוצה לתת בכל משחק גולים ולמסור לחבריי אסיסטים. המאמן ג'ורדי קרויף הוא זה שבוחר את ההרכב ואם אני מתחיל ב–11 הראשונים אני מאוד שמח ונותן הכול במגרש. ההחלטה שלי להגיע לישראל טובה, כי מכבי תל אביב היא קבוצה עם מנטליות של מנצחים והליגה בישראל טובה מאוד".


הרכבים משוערים: 


הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, טל מכלוף, עוז ראלי, מושיקו לוגסי, מירקו אורמוש, מילאן סמיליאניץ', רמזי ספורי, טל איילה, גודנס אג'אי. 




מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, איתן טיבי, סילבן באבין, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, חוסה רודריגס, כריסטיאן באטוקיו, ניק בלקמאן (עומר אצילי), וידאר קיארטנסון, אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי