באבין: "הרמה של מכבי ת"א? כמו קבוצת תחתית בספרד"

ז'אן סילבן באבין
ז'אן סילבן באבין | דני מרון

בלם מכבי תל אביב התראיין והודה: "הגשמתי חלום לשחק בליגה האירופית, זו הרמה הכי גבוהה. קרויף רוצה שאנהיג את ההגנה". וגם: סעיף השחרור והמטרות להמשך

(גודל טקסט)

 ז'אן סילבן באבין הגיע למכבי תל אביב רגע לפני סגירת חלון ההעברות כמושאל מספורטינג חיחון, אבל במהרה תפס מקום של קבע בהרכב הקבוצה על חשבונו של איתן טיבי והפך לשותף בכיר בשיפור ביכולת.

אנמנם שלושה משחקים ברציפות לא ניצחו ג'ורדי קרויף ושחקניו, סיימו ב-0:0 מול מכבי חיפה ו-ויאריאל ואמש מעדו ב-2:2 מול הפועל אשקלון בו איבדו יתרון כפול, אבל באבין נשבע שבע רצון מבחירתו להגיע לישראל לפי ראיון שהעניק לתקשורת במרטיניק, המדינה אותה הוא מייצג במדי הנבחרת.

"זה עולם אחר, הגשמתי חלום ואני מאוד גאה בכך", סיפר באבין כשנשאל תחילה על השתתפותו בליגה האירופית, "נכון שזו לא ליגת האלופות, אבל עדיין מדובר במפעל אירופי וזו הרמה הגבוהה ביותר. במקום לשחק בליגה השנייה בספרד אני מגלה כדורגל חדש ומשתתף בליגה האירופית", אמר בעקיצה קלה לעבר קבוצתו הספרדית, אותה עזב לאחר ירידת ליגה ובשל סכסוך מתוקשר עם ראשיה.


באבין. "הגשמתי חלום, זה עולם חדש" (אריאל שלום)

"ג'ורדי קרויף רוצה שאנהיג את ההגנה של מכבי תל אביב, הוא ראה אותי משחק בליגה הספרדית ומכיר את היכולות שלי. אנחנו מדברים על כדורגל וחושבים אותו דבר. מכבי תל אביב ברמה של תחתית בליגה הספרדית, אבל אנחנו מכוונים לזכות בתארים. שלוש שנים הקבוצה לא זכתה. תל אביב עיר נהדרת וזכיתי לקבלת פנים חמה מהשחקנים, אני מאוד שמח".

עוד סיפר באבין על יחסיו עם קרויף: "הוא רצה אותי במשך תקופה, עוד מאז ששיחקתי בגרנאדה. בנסיבות שהיו הקיץ הפעם הסכמתי להצטרף בהשאלה עם אופציית קנייה. האוהדים של חיחון לא מאמינים שהאופציה עליי היא מיליון יורו, אבל למעשה גם האחיינית בת ה-6 שלי יכולה לשלם להם בממתקים. הפרק שלי בנבחרת לא הסתיים ואני רק בן 30 ויש לי עוד הרבה זמן כדי לשחק כדורגל ולשחק עם מרטיניק בגביע הזהה הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי