הפועל חיפה ביקשה ממכבי ת"א זכות ראשונים על שאילתו של רוסלן ברסקי

רוסלן ברסקי
רוסלן ברסקי | צילום: ערן לוף

ניר קלינגר מרוצה מהקשר שמשחק תפקיד מפתח בפתיחת העונה הנפלאה של הקבוצה, ובמועדון מעוניינים בהמשך ההתקשרות: "הוכיח העונה כי הוא יותר מראוי להיות שחקן מוביל בליגת ואנחנו מקווים שזה יהיה אצלנו"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה היא ללא ספק המפתיעה הגדולה בליגת העל מאז פתיחת העונה. הקבוצה של ניר קלינגר ויואב כץ מדורגת במקום הראשון לאחר שישה מחזורים, ואף מציגה כדורגל אטרקטיבי שמחזיר את הקהל האדום למגרשים.

אחד הגורמים העיקריים בהצלחה הוא הקשר רוסלן ברסקי. הקשר שהגיע בהשאלה ממכבי תל אביב הופך משבוע לשבוע לאחד השחקנים החשובים בפאזל של קלינגר. בהפועל חיפה מרוצים ואף שומעים על התעניינות מצד מועדונים נוספים ולכן מקווים לסכם את הנושא מוקדם ככל שניתן. "ברסקי הוכיח העונה כי הוא יותר מראוי להיות שחקן מוביל בליגת ואנחנו מקווים שזה יהיה אצלנו", אמרו בחיפה, והגישו למכבי ת"א בקשה לזכות ראשונים על שאילתו של ברסקי.

בינתיים בקבוצה החליטו על מנוחה בסוף השבוע, וביום ראשון יחזרו האימונים ויחלו בהכנות לקראת משחק הליגה מול הפועל עכו. בקבוצה מקווים כי החלוץ עדן בן בסט, שנעדר מהמשחק האחרון מול קריית שמונה, יחזור לאימונים מלאים ויהיה כשיר לעכו.

מבוקש. רוסלן ברסקי
מבוקש. רוסלן ברסקי (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי